Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Kid toevoegen bij de familie in de app

Hey ,onze dochter heeft nu een kids abonnement maar als ik in de app kijk staat ze niet bij onze familie. Hoe kan ik haar toevoegen zodat ik mijn cadeau aan haar kan doorgeven? Mvg

Vraag

• 

App My Orange

798

1

0

0

• klantenzone website

ik probeer al een maand in te loggen op de klantenzone - de klantendienst werd op de hoogte gebracht en zou het aan de juiste dienst doorsturen. Ondertussen is het voor mij nog steeds onmogelijk om in te loggen op mijn account via mijn laptop. heeft iemand anders nog dit probleem?

Vraag

• 

Suggestie

772

3

0

• Nieuwe klant uit het buitenland.

Ik ben onlangs naar België verhuist en zou graag een belgisch telefoonnummer willen nemen met Orange. Hoe moet dit precies? Want telkens als ik een abbo wil starten moet ik al een Belgisch telefoonnummer ingeven (die ik dus nog niet heb).

Vraag

• 

Orange Telephone

511

3

0

0

• E-Mail activatiecode esim

Via de account van mijn vriendin voegde ik mijn nummer toe als nieuwe klant. Ik ben tot nu bij mobile Vikings. We kregen een mail dat er een QR code via mail zou verzonden worden om de eSIM te activeren. Bijna 48u later heb ik nog geen mail ontvangen. Wat is hier de normale periode voor? Dankjewel,

Vraag

• 

Orange Telephone

906

1

0

0

• Hoe werkt korting door inleveren oude gsm?

Vraag

• 

Tips & Tricks

369

2

0

0

• Child abonnement aanvragen

Wilde een child abonnement aanvragen vanuit MyOrange maar dat staat in grijs en kan niet geselecteerd worden… wat kan ik doen ?

Vraag

• 

App My Orange

669

2

0

0

• Orange shop

Geen toegang tot orange web site

Vraag

• 

Suggestie

1.5K

6

0

0

• Hoog tijd voor een andere provider

Vorige Maandag een nieuwe GSM besteld met de garantie dat deze binnen de 48 uur zou geleverd worden. 5 dagen later , 3 telefoons naar de helpdesk waar de achterliggende diensten er mee bezig zijn .... , chatfunctie die de belofte maakt dat er zo meteen een echte collega het onderwerp zal overnemen (

Vraag

• 

App My Orange

617

3

0

0

Orange en Fiber

Haai! Er wordt langs alle kanten rond onze oren geslagen met Fiber hier en Fiber daar. Hoe zit dat eigenlijk bij Orange? Welke plannen zijn er? Groetjes!

Vraag

• 

Orange Cloud

880

3

0

Werk abonnement overzetten naar privé

Hallo, Ik was klant bij Orange en heb op het werk mij abonnement overgezet met behoud van mijn nummer. Echter werk ik er niet meer en wil ik een privé abonnement nemen ook met behoud van mijn nummer. Iemand enig idee welke stappen ik moet ondernemen? Bedankt!

Vraag

• 

Orange Telephone

1.4K

3

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten