Wat is dat voor een hopeloze service bij het opstarten van een nieuwe klant? Ik ontving maandag een sms "technieker onderweg" en nog geen 15' later een voicemail "we kunnen u niet bereiken" terwijl ik daar al 4 uur zat te wachten? Nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag. Hetzelfde scenario. Customer Se
Vraag
•
Second call
440
2
0
0
Als ik het verbruik van mijn kind (orange mobile child) wil checken via de "Klantenzone", krijg ik deze foutmelding. Heeft nog iemand dit al gehad? Al 2x telefonisch contact gehad met de technische dienst hierover (telkens beloftes maar niks meer van gehoord) en intussen ook via de chat geprobeerd,
Vraag
•
Tips & Tricks
559
2
0
0
Hallo, Ik wil mijn nummer overdagen naar een andere provider. Hiervoor heb ik nummer van mijn simkaart nodig. Ik heb een Esim, ik lees dat dit gelijk zou moeten zijn aan het ICCID nummer. Maar zo klopt het niet blijkbaar. Iemand een idee waar je het correcte Esim nummer kan vinden? Alvast bedankt!
Vraag
•
App My Orange
505
2
0
0
7x gebeld naar de klantendienst via een andere telefoon, geen hulp of reactie.. uren in de wacht. verschillende keren via hun socials geprobeerd met berichtjes hun te bereiken, tevergeefs, ook gewoonweg geen antwoord. ik ben niet zo tevreden de laatste maanden.. het stelt me teleur
Vraag
•
Orange Telephone
712
2
0
0
al 3 x via chat contact opgenomen , niemand antwoord ( zelfs na 30 min wachten ) 5 x gebeld, wordt je doorgestuurd van de één naar de andere ..... vandaag 05/09/2024 | op donderdag 25 jullie mijn eerste sms ontvangen " bevestigen afspraak orange technieker komt langs voor aansluiting op 31/07 , pers
Vraag
•
Suggestie
842
3
0
0
Ik heb tijdens ons verlof in augustus voor een van de kinderen de optie Surfherlaadbeurt 5GB voor 10 EUR per maand geactiveerd. De bedoeling was dat ze dat maar 1x krijgt. En dus ook maar 1x gefactureerd zal worden. Echter als ik dit nu in mijn klantenzone wil afzetten, lukt dat niet. Die ON/OFF kno
Vraag
•
Tips & Tricks
260
1
0
0
Hi, Probeer al weken me profiel instellingen aan te passen maar krijg de gegevens niet veranderd krijg zowel error op de website als in de app... we zijn ooit omgezet van lycamobile naar Orange herlaadkaart. Wie o wie helpt om het aangepast te krijgen??
Vraag
•
App My Orange
685
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, mijn zus is klant bij orange met een abonnement, ik heb haar ingeschreven in de klantenzone met mijn émailadres ( natuurlijk met haar gsm-nr) Nu ben ik zelf nieuwe klant geworden bij orange ook met abonnement en natuurlijk met mijn gsm-nr). Ik wil nu ook voor mij een account maken maar dat lu
Vraag
•
Orange Telephone
736
2
0
0
Blijkbaar heeft een medewerker uit Kuurne (Michiel) bij de aankoop van een nieuw telefoontoestel een verzekering toegevoegd aan €12 per maand db dit terwijl we hebben aangegeven dit niet te willen. Wij hebben hier dus geen toestemming voor gegeven... Het is dan ook een grote schok toen we plots de h
Vraag
•
Verzekering
584
2
0
0
Beste, heb mijn nummer een paar dagen terug laten overzetten naar Orange. Echter kan ik tot op heden niks meer. Ik kan nog wel 4G gebruiken en ben bereikbaar, maar ik kan het nummer niet gebruiken voor de klantenzone, ik kan het nummer niet laten overzetten naar een andere provider etc want het word
Vraag
•
Orange Telephone
319
1
0
0