Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Streamz

Wat betekent melding " helaas, deze video kan niet worden afgespeeld op uw toestel. (A2.2001.5001)" bij het bekijken van één bepaalde serie. Dit weekend geen probleem om te bekijken. Andere werken perfect 🤷‍♀️

Vraag

• 

Suggestie

444

1

0

0

• Orange app trekt op de ballen + kan niet inloggen + heractivatie technieker na laattijdig betalen

Eens je geen gsm meer hebt bij orange, en enkel nog internet + tv kun je niets meer doen! Zelfs niet inloggen, passwoord vergeten, itsme, niets werkt nog! Je moet zogezegd zetten dat je geen gsm nr heb bij hen en het internet nr invullen, deze is zogezegd 8 cijfers. Maar er staat gewoon geen easy-id

Vraag

• 

App My Orange

1.3K

5

0

0

• Mijn Producten: foutmelding

Hallo, ik krijg al geruime tijd (weken?) een foutmelding als ik naar de Mijn Producten pagina navigeer in de Klantenzone (https://e-services.orange.be/nl/subscriptions) Heeft er nog iemand last van toevallig?

Vraag

• 

Suggestie

522

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Zonder Gsm proberen ORANGE te bereiken

Redelijk vervelend, ik zit zonder gsm en bestel een abonnement bij Orange om zo snel mogelijk een ander toestel te kunnen bemachtigen. Zat voorheen bij Mobile Vikings. Heb gisteren al mijn info doorgegeven, hopend dat er hier binnen de 48 uur een nieuw toestel via de post toekomt, zoals men op de we

Vraag

• 

Orange Telephone

817

2

0

0

• Technieker Telenet komt langs zonder info.

Dag iedereen Vandaag is er bij ons thuis een Telenet technieker langs geweest toen ik niet thuis was. Hij stak een briefje (van Telenet) in de bus waarop te lezen is dat hij 'in opdracht' langs gekomen is om onze digitale TV te deactiveren. En dat de werken succesvol zijn beëindigd omdat de kabel ov

Vraag

• 

Reparatie

1.2K

2

0

0

• Tv kijken op tablet

Hoi, sinds kort herhaald de reclame zich steeds tijdens het tv kijken op de tablet … het blijft hangen. ik heb de app al afgesloten en terug gezet maar het probleem blijft. nog iemand die voor en of iemand een oplossing?

Vraag

• 

App My Orange

1K

1

0

0

• Nieuwe sim

" Online in je Klantenzone. Je kan je nieuwe simkaart erg gemakkelijk en in enkele kliks bestellen in de tab "Mijn toestellen". Je ontvangt je nieuwe kaart binnen enkele werkdagen met de post. Vervolgens kan je hem meteen online activeren in je Klantenzone. Deze dienst is volledig gratis." Waar dan

Vraag

• 

Orange Telephone

492

2

0

0

• Promotie Orange

Heeft er iemand al eens nagedacht over het promotiefilmpje ivm met Google apparaten op de tv? Elke keer als die promotie draait en ze zeggen: “ ok Google, lichten aan” beginnen al mijn lampen te branden. Denken ze daar niet aan dat er mensen zijn, die een Google Home in huis hebbe

Vraag

• 

Orange Cloud

934

4

0

• Waar kan ik mijn aankoopfactuur van mijn gsm vinden

Ik heb mijn gsm online besteld en aan gekocht maar ik vind nergen mijn aankoopfactuur terug en ik zou die nodig hebben

Vraag

• 

Reparatie

896

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Blijvende melding

Er blijft een « 1 » staan bij de Orange app. Ik zou dus een openstaande melding moeten hebben in de app maar ik kan het niet vinden.

Vraag

• 

App My Orange

651

1

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K