Hallo. Ik probeer een login voor mijn vriend te maken met zijn mailadres (met zijn gsmnr) maar ik krijg steeds een error op zijn mailadres... Hij heeft wel een speciaal mailadres van telenet... voornaam.familienaam1.-.familienaam2@pandora.be Hij krijgt zijn facturen wel op dit mailadres (met zijn ec
Vraag
•
App My Orange
1.7K
3
0
0
Al geruime tijd een probleem met 1 persoon in mijn contacten te bellen. Telefoon gaat 1keer over en schakelt dan ineens over naar voicemail. Die persoon kan mij wel gewoon bellen. Ik ben in het toestel van die persoon niet geblokkeerd. Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn. Alvast bedankt
Vraag
•
Suggestie
821
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een dlechte internet verbinding met gsm en laptop in mijn duplex. Dit was niet het geval voor go extreme zonder die 300gb extra data maar of dat rellevant is weet ik niet. Ik weet alleen dat ze zeiden dat ik apparaten kon laten installeren en maandelijks x euro bijbetalen voor betere internet
Vraag
•
Suggestie
835
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Wat betekent dit als je een herlaadkaart wil kopen voor je 2de gsm en je hebt een sociaal tarrief? Wat is het goedkoopst? Hartelijk dank Helen1
Vraag
•
Suggestie
2.5K
2
0
Ik heb €15 herladen het is van mijn rekening, maar heb ik heb geen belwaarde ontvangen. Ik bel 5000 maar niemand neemt op of gaat niet eens over bij het doorverbinden. Wat kan ik doen?
Vraag
•
Suggestie
573
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik zou volgende week eenmalig een Best destinations Data Pass willen activeren. Dit zou zelf in de app of in de klantenzone moeten kunnen, maar ik vind het niet terug. Kan het zijn dat dit niet lukt omdat ik geen abonnement heb maar een herlaadkaart? En moest dat het probleem zijn, is er toch een ma
Vraag
•
App My Orange
861
1
0
0
Hello. For 10 days I have been waiting for a solution to the problem related to my phone number to take a new one and renew the contract. Yesterday I was at the Orane Point in Ninove. The employee replied that he would call me back. Are you kidding...?! No contact from you! I have been a customer fo
Vraag
•
Orange Telephone
886
3
0
0
@Totem Wat moet ik doen met geschenken zoals stel nu cinema tickets, of ergens naartoe gaan,....? Ik ben alleen en heb epilepsie, mag ik die echt niet weg schenken aan iemand van Orange? Want ik kan er helaas niets mee doen. Ik ben alleen en mag niet auto rijden. Openbaar vervoer ben ik niet zo dol
Vraag
•
Suggestie
1.5K
3
0
0
Beste, Onlangs ben ik overgestapt van Telenet naar Orange met de belofte en wettelijke verplichting dat bestaande emailadressen actief blijven. Primary email x…..x….@telenet werkt perfect, doch hieraan was een 2e e-mailadres van mijn partner gekoppeld. Deze is helaas niet meer actief en/ of te confi
Vraag
•
Tips & Tricks
1.6K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Sinds maandag ben ik overgeschakeld van Proximus naar Orange aangezien bij een nieuwe werkgever.Vrijdag gaf deze al aan via mail dat dit maandag diende te gebeuren. Simpel, nummer overzetten van Proximus naar Orange, een dagelijkse activiteit lijkt mij. Maandag: geen bereik een hele dag, maar we bli
Vraag
•
Orange Telephone
1.4K
3
0
0