Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Faktuur niet ontvangen

Ik heb een probleem. Nlk dat mijn fakturen per post direct opgestuurd worden naar mijn bewindvoerder die de betalingen allemaal doet. Ik heb daar absoluut geen probleem mee want ik zou niet weten hoe een betaling te doen..... en per mail doe ik dat niet wegens scammers. Maar mijn ouders ontvangen de

Vraag

• 

Suggestie

1.1K

1

0

0

• Nieuw abonné

Waarom mogen nederlanders die in Belgïe zijn geboren niet de mogelijkheid krijgen om online aankopen te doen wegens andere ID?

Vraag

• 

Suggestie

2.7K

2

0

0

• Tribe forum CHROME/EDGE browser

Hallo, Zijn er nog mensen die moeilijkheden hebben om op het Tribe forum te geraken met CHROME? Chrome is mijn standaard en gebruik ik voor alles, echter op dit forum krijg ik steeds een foutmelding instant. Ik heb het op meerdere computers geprobeerd. Kan er iets aan de code van het forum liggen? '

Vraag

• 

Suggestie

2.5K

4

0

0

• eSIM - release 2023?

Hallo, Wanneer gaat Orange de eSIM mogelijkheid aanbieden voor secundaire toepassingen? In het buitenland en bij Telenet bestaat deze mogelijkheid al enige tijd. vb: toepassing voor een Smartwatch: Samsung Watch 5 met LTE gekocht, maar zonder eSIM heb ik niets aan de LTE duurder in aankoop versie..

Vraag

• 

Suggestie

876

2

0

0

• Activeren SIM

Goedemiddag, ik probeer al sinds gisteren mijn nieuwe Orange simkaart te activeren via de website maar krijg steeds een foutmelding, hoewel simkaartnummer en email-adres correct zijn. Er wordt niet gereageerd op FB Messenger en Twitter. Kunt u me aub helpen? Mijn sim is 7230 0041 1605 5. Mvg, Cornel

Vraag

• 

Orange Telephone

1.3K

2

0

0

• Factuur in PDF ontvangen in mailbox

Beste, zijn er mogelijkheden om de factuur in PDF formaat te ontvangen op email. Momenteel moeten wij deze iedere maand manueel downloaden en dit wordt soms vergeten om te verwerken.

Vraag

• 

Orange Telephone

1.3K

3

0

• Nieuwe klant + E-sim

Hoi Ik heb zonet ingetekend voor een abo bij Orange voor mijn mobiel. Ik heb echter een E-Sim nodig, maar heb deze optie niet kunnen aanduiden bij de aanvraag. Moet ik nu echt wachten tot mijn fysieke SIM toekomt, om dan een E-Sim aan te vragen? Thanks!

Vraag

• 

Orange Telephone

607

1

0

0

• wifi

Dag, Ik heb de laatste tijd steeds problemen met mijn WIFI thuis. De internet verbinding valt vaak weg waarbij ik alles opnieuw herstart om deze terug in orde te brengen. Nu heb ik sinds kort een nieuwe gsm van werk gekregen echter vind hij mijn WIFI niet. Ik heb ook al geprobeerd om de qr-code te s

Vraag

• 

Suggestie

644

2

0

0

• Klachtendossier 62082736

Beste, Al maanden bezig om te proberen mijn diensten: Love Duo Pakket Mobiel + Internet over te zetten op mijn werkgever zijn adres en naam. Al met meerdere werknemers hiervoor maandelijks aan de lijn gehangen en dit komt maar niet in orde -> Hoe moeilijk kan het zijn?! Ondertussen zijn de diensten

Vraag

• 

Reparatie

2.1K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

BTW nummer toevoegen aan de factuur

Dag Tribe, Ik zou graag mijn BTW nummer toevoegen aan de mijn factuur zodat ik ze kan inbrengen in mijn boekhouding. Graag behoud ik mijn huidige formule. Hoe regel ik dit?

Vraag

• 

Tips & Tricks

2.1K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten