Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • 0900 'nummer is niet toegelaten'

Kan iemand mij aub uitleggen waarom je deze boodschap te horen krijgt bij het bellen naar betalend nummer, ook wanneer er geen blokkering is op betalende diensten of premium nummers? Kan het aan het abonnement type van Orange liggen? (Ik heb Go Light)

Vraag

• 

Orange Telephone

2.5K

2

0

0

• Nieuwe simkaart aanvraag via klantenzone werkt niet?

@Totem Hallo , Ik zag net dat er een probleem is bij het aanvragen van een nieuwe simkaart in je klantenzone , wat is hiervan de oorzaak? Komt het nog terug? Want deze functie is zeer handig als je reserve simkaart wilt in geval je deze nodig hebt. Groeten

Vraag

• 

App My Orange

684

1

0

0

• Controle over je oproepen met Orange Telefoon-app!

Je wordt opgebeld door een onbekend nummer? Met alle phishing pogingen aarzel je nog om te antwoorden.... Dan is er een oplossing voor je 🙂 Met de Orange Phone App kan je direct zien wie je belt. Het is makkelijk te gebruiken, veilig en helemaal gratis! Totem wil het beste voor zijn Tribe ! Totem

Vraag

• 

Suggestie

1.3K

3

0

• Geaccepteerde oplossing

pincode voicemail

Hoe kan ik de pincode wijzigen van mijn voicemail? Ik ben momenteel op reis buiten Europa en zou graag mijn voicemail willen checken. Echter wanneer ik bel naar het nummer om mijn voicemail te beluisteren vragen ze achter een pincode. Ik kan mij echter niet herinneren ooit een ingegeven te hebben al

Vraag

• 

Voicemail

1.3K

1

0

• Verzekering toestel

Ik heb recent een nieuw toestel gekocht met abo zoals altijd bij orange. maar nu opeens zie ik dat mijn factuur 8eu duurder geworden is vanaf de 2e maand. Er is een optie van verzekering toestel voor 8eu per maand. ik heb dit niet gekozen, niet geselecteerd en de 1e maand werd dit niet aangerekend.

Vraag

• 

Verzekering

746

1

0

0

• why the system could not recognize my ID card number?

Hello, when I tried to order the mobile subscription online, but the system could not recognize my belgium foreID card no.

Vraag

• 

Coyote

718

0

0

0

Kan niet inloggen in klantenzone

Dag allemaal Ik ben al een hele tijd Orange klant, maar de laatste weken (ik spreek hier toch wel over een drietal weken) kan ik niet meer in de klantenzone. De pagina refreshed gewoon opnieuw naar de inlogpagina; Zeer vervelend, ik heb alles al geprobeerd - cookies en cache wissen doet niks, andere

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.8K

4

0

0

identiteitskaarten

beste, in verband met het verkrijgen van de Belgische nationaliteit heb ik een nieuwe identiteitskaart. Hoe kan ik het naar je opsturen?

Vraag

• 

Suggestie

931

2

0

• Toegang tot de klantenzone?

Hoi, nieuwe klant hier sedert eergisteren. Ik probeer al eventjes in te loggen op de klantenzone maar ik kom na de inlogpogingen telkens terug op het startscherm. Login en wachtwoord zijn netjes geregistreerd maar ik zit precies in een loop. Ik heb al meerdere browsers geprobeerd en telkens hetzelfd

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.4K

2

0

0

• Domiciliëring stopzetten?

Ik wens mijn domiciliëring stop te zetten Kan dit via de klantenzone?

Vraag

• 

App My Orange

3.5K

4

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten