Geachte Orange beheerders, Zou het niet beter zijn dat er eens een 2 staps verificatie zou toegevoegd worden dit zeker voor abonnementen ? In de tijd van nu, lijkt mij dat toch wel een normale zaak aan het worden en een grote aanrader zeker. Gr. Franky
Vraag
•
Suggestie
1.1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een shape start abonnement en wil voor 1 maand 5GB mobiele data kopen. Kan dit?
Vraag
•
Suggestie
1.1K
2
0
0
Beste Ik ben in een verkooppunt geweest maar ze durven mijn oude simkaart niet knippen. Hoe vraag ik een nieuwe (kleinere) aan? Alvast bedankt voor je antwoord Grtjs Karine
Vraag
•
Orange Telephone
867
2
0
0
Beste, Op het nummer **bleep**0 staat multimedia geblokkeerd zou u dat weer kunnen aanzetten want dat gaat niet danku
Vraag
•
App My Orange
664
1
0
0
Ik kan sinds een paar dagen niet meer telefoneren, ook het nummer 5000 werkt niet. Wat nu?
Vraag
•
Orange Telephone
753
2
0
0
Telefoon support is schandalig slecht, wordt elke keer in wacht gezet en dan valt de verbinding weg. Zelfs als ik een case nr heb, vindt de volgende medewerker niets terug in de case van wat er gecommuniceerd is in het vorig gesprek en mag ik alles opnieuw uitleggen. Vroegen ze me om perse mijn Flyb
Vraag
•
Tips & Tricks
1.8K
2
0
Hoi, ik kreeg vandaag zomaar een sms dat ik geen toegang meer had tot de 4G , vervolgens kreeg ik een sms over "je nummer is actief , gelieve je familie kaart te laten activeren in een orange shop. en dat the call credit bij de volgende rekening erbij komt ik kijk in mijn klantenzone en zie dat mijn
Vraag
•
Orange Telephone
1.2K
1
0
0
Beste, Ik heb reeds meerdere pogingen gedaan om mijn primair GSM nummer te wijzigen bij Orange, maar blijkbaar is er bij de helpdesk niemand die er in slaagt dit in orde te brengen. Telkens wordt mij beloofd dat het aangepast is, maar keer op keer verandert er niets. Ik heb 2x Go Plus maar het numme
Vraag
•
Orange Telephone
1.1K
2
0
0
Ik kreeg net mijn factuur. Ik ben al 12 jaar klant. Maar ik zou nu voor de allereerste keer 8€ "Mobile Insurance 8" moeten betalen. Ik heb nooit een verzekering aangevraagd en ik heb daar zeker nooit de toestemming voor gegeven. Hoe komt het dat dit plots op mijn factuur staat? En kan ik dit verande
Vraag
•
Verzekering
749
1
0
0
Beste, Ik heb via internet Go Plus abonament besteld met overstap van Telenet. Ik ontving een bevestiging e-mail er van maar nog geen info of de overstap gelukt is of niet, SIM-kaart heb ik ook nog niet ontvangen via post.
Vraag
•
Orange Telephone
1.2K
2
0
0