Geaccepteerde oplossing
Hoi, Wij zijn nieuwe klant sinds een goeie maand. Mijn dochter en ik hebben de Orange TV App geïnstalleerd op onze tablets en we kunnen deze niet gebruiken omdat we een foutmelding krijgen op het moment we onze tablets willen connecteren. De foutmelding= een netwerk probleem. Ik heb al 2x gebeld met
Vraag
•
Suggestie
3.3K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Heeft nog iemand de probleem dat iemand een lange sms stuurt naar je en dan gewoon niet aankomt?
Vraag
•
Tips & Tricks
2.5K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Geachte, Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt? Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was. Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook pr
Vraag
•
Suggestie
15.6K
11
0
Is er niets van voordeel als nieuwe klant bij de aanschaf van een abonnement? Bvb. Een smartphone of dergelijke aan een spotprijs ?
Vraag
•
Suggestie
2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Is bij jullie de app my orange ook niet altijd up to date
Vraag
•
App My Orange
3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik gebruik My Orange 5.4.1 (Android) en heb een Tempo Touch herlaadkaart. Voorheen kon ik via de app extra data als optie nemen, maar nu ontbreekt die optie geheel. De enig overblijvende "Tariefplan wijzigen" functie draait (al dagen) uit op een foutmelding: Daarna via een browser op een computer ge
Vraag
•
App My Orange
4.5K
4
0
Hallo, Zoals jullie weten zou ik graag zien dat er ook een mogelijkheid zou komen om je in te schrijven ( op Google Play & iOS ) om de MyOrange beta test te kunnen doen. Dit is zeer belangrijk gezien we zo fouten kunnen vinden in de App en jullie niet zoals vorige keer ( versie 5.4 ) moeten de uitro
Vraag
•
App My Orange
2.2K
4
0
ik kreeg deze sms. Is dit van Orange zelf of is dit een phising-bericht. Ik ben geneigd om het te negeren, omdat het vol taalfouten staat en een onbekend nummer is...
Vraag
•
Orange Telephone
2.8K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een Flybox voor internet en die is terug te vinden in mijn Klantenzone. Nu heb ik een prepaid gsm kaart gekocht en die zou ik willen toevoegen aan mijn klantenzone. Bij het registreren van de sim-kaart was daar geen mogelijkheid toe. Kan ik dit zelf fixen?
Vraag
•
Orange Telephone
4.8K
3
0
0
Ik ben nu al 2 maanden bezig met het opvragen van oude (2018) gedetailleerde (dus met vermelding van de telefoongesprekken) facturen maar krijg gewoon geen gehoor bij Orange. Om horendol van te worden! 😡 Ik heb alle mogelijke kanalen al geprobeerd: via mail, via de website en klantenzone, via telef
Vraag
•
Suggestie
2.7K
3
0
0