Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Best Destination Plus Pass

De Best Destination Plus Pass, dient deze maandelijks opgebruikt te worden of blijft deze gelden tot dat ik mijn belminuten heb opgebruikt? Andere opties zie ik prijzen per maand staan maar hierbij staat prijs per pass, vandaar mijn vraag want ik vind het antwoord ook niet onmiddellijk terug op de w

Vraag

• 

Suggestie

5.2K

2

0

0

• Veranderen van provider voor internet en tv

Beste ben nu al overgestapt van telenet naar orange voor men gsm gebruik . Maar nu wil ik voor televisie en internet ook graag overstappen . Ik heb enkel een kabel van proximus en telenet hier thuis liggen is het dan ook mogelijk om naar orange over te stappen of is dat dan ingewikkelder als dat nog

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.5K

1

0

0

• Orange cloud redden

Dag iedereen Is er nog een manier om je foto's en video's van de Orange cloud app te redden nadat het stop is gezet door orange? Ik kan alles in de app nog bekijken, maar ik kan ze zelf niet meer downloaden. Alvast bedankt!

Vraag

• 

Orange Cloud

1.5K

2

0

0

• Unable to buy the products online

It is very frustrating that I am not able to buy the products on the Orange webshop. The reason behind this is, at the moment, there is no possibility to register the Foreign national identity (even if it's an official Belgian work visa) on the orange website; the registration is possible only with

Vraag

• 

Suggestie

2.5K

3

0

0

• Ongeloof - totaal onbegrip

Op 18/11 wijzigt mijn minderjarige dochter haar abonnement, dag erna krijg ik een mail dat dit gewijzigd is naar een veel duurder abonnement. ik neem contact op met orange helpdesk, het is 19/11 in het gesprek waar ik uitleg dat mijn dochter een Kolibrie Zen heeft en de telefoniste bevestigd dat zij

Vraag

• 

Second call

3.4K

2

0

0

• E-sim

Kan ik een E-sim aanvragen voor mijn gsm en hetzelfde nummer behouden via de simkaart voor in een 4G tablet?

Vraag

• 

Tips & Tricks

2.4K

1

0

• Modem tcg 300 + WiFi en gsm anno

Dag iedereen , ik heb al 7 a 8 weken heel veel problemen met men modem tcg 300 , ondertussen vandaag 12de keer gebeld gehad .. 8 keer WiFi namen +wachtwoorden veranderd alleen het wachtwoord van de modem krijgen ze niet veranderd .. met als bevestiging paar dagen geleden “u bent gehackt “ ... ik heb

Vraag

• 

Suggestie

1.2K

1

0

Orange family data

Beste Op de orange app staat dat de cadeaudata van orange thank you aan een familielid kan doorgegeven worden. Heb dit bekeken en vind nergens waar en hoe dit moet. Iemand idee hoe dit in orde kan gemaakt worden? Mvg Davy

Vraag

• 

App My Orange

3.5K

2

0

0

• onstabiel internet met drop outs

zijn er nog mensen dat het probleem hebben dat het internet onstabiel is, ik merk dat het internet soms enkele seconden uitvalt om dan weer verder te werken, merk dit de laatste tijd veel op, en zeker bij grote downloads dat je ziet bv een bestand van 800mb dat die het download en opeens een paar se

Vraag

• 

Suggestie

2.1K

1

0

0

Familie

Hoe zet je een 2de abbo van bv. Zoon of dochter die bij u op de factuur staat op hun eigen naam?

Vraag

• 

App My Orange

1.6K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten