In de Go abonnementen zitten enkele functies die vroeger enkel voor business abonnementen waren zoals: Pro Inclusive en hierin zit: Second call, Conference call, Call forward en Pro Voice Mail. Nu zag ik dat je de voor visual voicemail dit moet activeren in de app bij Tarief en opties. Echter noemt
Vraag
•
Voicemail
2.7K
2
0
0
Ik ben aan overwegen om nieuwe gsm te kopen. Deze zou zeker vowifi moeten ondersteunen bij orange. Wat ik mij afvraag bv. de Samsung a70 staat op de lijst bij orange maar de nieuwere a71 niet. Zou de a71 dan niet werken bij orange? Zelfde bij A50 staat op de lijst a51 niet. Ik heb nu een huawei p20
Vraag
•
Orange Telephone
2.6K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Waarom komt reeds de melding op mijn app (Je bent helaas niet ingeschreven) in Orange thank you. Is dit een foutmelding of een technisch probleem. Happy New year 2021!
Vraag
•
App My Orange
1.4K
1
0
Ik heb sindskort een nieuwe gsmnummer aangepast op hetzelfde simkaart maar ik heb alle mijn badges van (Orange thank you) kwijtgeraakt. Worden deze terug aangepast omdat het staat nog steeds dat ik niet ingeschreven ben als klant van Orange thank you. Happy New year 2021!
Vraag
•
App My Orange
1.4K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Ik heb mijn tweede orange Phone al meer dan een jaar maar nog geen bage ontvangen. Hoe kom ik daaraan? Alvast bedankt
Vraag
•
Orange Telephone
2.8K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste Wie kan mij zeggen hoe ik de voicemail kan uitschakelen aub? ik moet dit niet hebben, ben net nieuwe klant, bij de concurrent Telenet kon dit zonder probleem uitgeschakeld worden. ik heb een Go Plus abonnement. alvast dank voor een snelle en hopelijk een goede oplossing. groetjes M.S.
Vraag
•
Voicemail
18K
4
0
Dag, dit zijn een beetje vijgen na pasen, enfin daar lijkt het op ... het gaat over de extra 50gb covid krediet. Mijn vraag is wanneer gaat die invoege. De reden waarom dat voor mij belangrijk is? Wel mijn krediet was op. 100gb dal 50gb piek en 35gb boost DUS heb ik 2 x 10gb bijgekocht a 2 x 10euro.
Vraag
•
Suggestie
1.9K
1
0
0
Beste vorige week heb ik de gsm Xiaomi mi 10 SILV + EARPHONES 25 WHITE-PACK Met abommement voor mijn zaak gekocht en ik had gezegd dat ik een gsm nodig had die je wirless kan opladen En de mederwerkers zijden dat het kan Met deze gsm maar meschien hadden jullie mij verkeerd begrepen ennu heb ik deze
Vraag
•
Orange Telephone
1.3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hi guys, I bought a prepaid card one month ago, now when I try to login in the customer zone, the system says the number already be registered and sends me an account that is not my email address. I have: 1. tried to find the password, failed at the first step cause they don't have records about my
Vraag
•
Suggestie
2.8K
1
0
0
Ik krijg wekelijks een popup bericht van 'Chat Messages'. Iemand een idee hoe ik dit kan uitschakelen?
Vraag
•
Orange Telephone
1.4K
1
0
0