Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • simkaart flybox geblokkeerd

De simkaart in de flybox is geblokkeerd hoe deblokkeren we deze hebben hem niet eens kunnen gebruiken

Vraag

• 

Suggestie

980

1

0

0

• Klacht

Beste ik heb zojuist 3 maal gehad dat mijn oproep onbeleefd word opgehangen ik bel omdat ik na al meerdere problemen gehad te hebben met onjuiste facturen dit opgelost wil hebben ik word nog steeds 50€ teveel aan gerekend ik bel de eerste keer word der zeer onbeleefd tegen mij gereageerd dat ik alle

Vraag

• 

Suggestie

2.8K

4

0

• Verlengen coax kabel naar achterkant gebouw

Hallo, Binnen een paar maanden beginnen de werken aan mijn huis. De huidige veranda wordt gesloopt en wordt vervangen door een nieuwe. Mijn living is momenteel aan de straatkant en mijn kabels komen daar ook aan. Na de verbouwing zou ik mijn living naar de veranda willen verplaatsen. Deze is aan de

Vraag

• 

Suggestie

803

1

0

0

• Orange Love data verdubbelen

Beste, Ons gezin heeft een love trio pakket en nog een extra gsm abonnement. Normaal zou deze data moeten verdubbeld zijn, of wordt dit niet meer gedaan? mvg

Vraag

• 

App My Orange

1.2K

3

0

0

• Gsm met abonnement

Is het mogelijk als je een smartphone met abonnement hebt gekocht als nog een nieuw nummer te kunnen krijgen? Mvg

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.1K

2

0

0

• Family

Hoi, ik heb zelf een orange abonnement. Ik heb nu net mijn zoon een abonnement aangeschaft en hem in my family gezet via SMS met code te sturen. Mijn dochtertje heeft nog een herlaadkaart van orange en daar heb ik ook al enkele malen geprobeerd om toe te voegen. Maar als ze die sms met code stuurt k

Vraag

• 

App My Orange

1.4K

1

0

• Sms

Ik heb gisteren aan abonnement voor mijn zoon in orde gebracht. Zijn nieuwe sim kaart is aangekomen, ik heb ze meteen geactiveerd. Hij kan bellen, maar geen sms sturen of ontvangen. Weet iemand hoe dit komt?

Vraag

• 

Suggestie

1K

1

0

• Orange Money

Ugh allemaal ! Totem is terug om jullie te vertellen over Orange Money 🙂 Dit zegt je niets? Dit is de app waarmee je veel kan doen! En ja hoor, Orange heeft weer eens aan je gedacht. Je kan je dus bij Orange Money registreren om geld te sturen naar iemand in België, Afrika, Frankrijk en vele andere

Vraag

• 

Suggestie

3.5K

6

0

• Overstappen van love trio naar duo

Ik ben aan het overwegen om over te schakelen naar love duo en een chromecast te kopen. Aangezien je via de orange-app tv kan kijken met crhomecast zie ik noe in waarom ik nog abbonoment voor tv zou betalen. Lijkt dit een goeie optie om over te stappen? Kies ik dan beter voor sneller internet of is

Vraag

• 

Tips & Tricks

3K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Hoe kan ik toegang tot de klantenzone herstellen ?

Ik heb een paar dagen geleden een mobiel nummer van Orange Love-Duo ( internet + twee mobiele nummers) naar Base verhuisd. Het Love-Duo blijft aktief met internet en een mobiel nummer. Als ik aanlog op de klantenzone met de gebruikersnaam die bij het Love-Duo abonnement hoort kom ik op https://e-ser

Vraag

• 

App My Orange

1.9K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten