Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

App onthoudt gsm-nummer niet

Ik moet iedere keer opnieuw mijn gsm-nummer invullen als ik de app even niet heb gebruikt.

Vraag

• 

App My Orange

1.9K

3

0

0

Agenda

Hoi, Bestaat er een agenda App van Orange waar wij als gezin samen gebruik kunnen van maken. Bv Ik schrijf een herinnering in de agenda, kan mijn gezin de herinnering dan ook zien als ze de App instaleren(als de App bestaat) ? Mvg Johan

Vraag

• 

App My Orange

2.7K

3

0

0

• Nieuwe update My Orange app

Heb net een nieuwe update gekregen van de My Orange app. Er zijn een aantal nieuwe dingen die erg belangrijk zijn in de nieuwe update. * je ziet vanaf nu je korting op je Go abonnement ( enkel als je een love trio of duo pack hebt of vanaf de Go intense in combinatie met een Go Unlimited of Go inten

Vraag

• 

App My Orange

7.6K

14

0

• Service

Ik heb in alle hoeken gezocht en nergens kan ik een contact email vinden. Echt super belachelijk hoe de klanten service hier werkt, SCHANDALIG!!! Ik werd door 2 medewerkers physiek aangevallen in de orange shop in Eeklo, ik heb er al 4 keer meldingen van gemaakt bij orange de afgelopen 3 maanden en

Vraag

• 

Orange Telephone

1.6K

2

0

0

• overschakelen

hoe moet ik van een abonnement naar een herhaald kaart gaan!!!!!!??????

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.3K

1

0

0

Préorder Samsung S21

Ik heb op 27 januari een promotie order gedaan in een shop te Diest voor een Samsung S21. De verkoper vertelde me dat het toestel een week later wellicht zou toekomen. Op de melding of ik telefonisch contact mocht nemen zei hij dat telefoons niet beantwoord worden, ook niet als men iets inspreekt. D

Vraag

• 

Orange Telephone

3.8K

2

0

• Bepaalde gesprekken doorschakelen

Beste, Ik ben een zelfstandige, dus ik krijg wel een behoorlijk aantal telefoons per dag, sinds kort hebben wij een service nummer opgezet zodat de klanten rechtstreeks kunnen bellen met de technieker van wacht, spijtig genoeg zijn er hardleerse klanten die nog altijd naar mezelf bellen, ik zou dit

Vraag

• 

Voicemail

1.7K

2

0

0

• Pincode en puk code verlies, zodat ik kan opnieuw inschakelen op mijn sim-kaart

Waar pin & puk terugvinden?

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.9K

2

0

0

• Onkunde van de klantendienst

Wat een triestige klantendienst en nul klantvriendelijkheid, nog nooit meegemaakt. Ik had een overname document ingediend om mijn contact gegevens te laten wijzigen op de factuur. Op de factuur stonden mijn privé gegevens ipv de gegevens van het bedrijf, het btw nummer werd wel vermeld en ik was ook

Vraag

• 

Orange Telephone

1.6K

2

0

0

TV Orange op PC of laptop

Is er ondertussen beweging of voortgang in deze toepassing? Is er al een nieuwe releasedatum voorzien? Hebben jullie een andere oplossing om via de laptop naar TV Orange te kijken? Is echt een lacune in jullie aanbod ....

Vraag

• 

App My Orange

4.8K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K