Als ik in de app op factuur duw is dit helemaal leeg ! Kan dit of is dit een probleem of doe ik iets verkeerd ?!
Vraag
•
App My Orange
1.3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo! De laatste tijd doet mijn Orange App heel gek... Telkens wanneer ik hem open, sluit hij zichzelf weer. Als hij toch even open blijft, kan ik er niets mee doen. Hebben anderen hier ook last van? Alvast bedankt! Groetjes, Aurélie
Vraag
•
App My Orange
3.3K
4
0
Hoi! Ik lees je bericht over de Bridge modus en dat het zo fantastisch is, maar eerlijk gezegd: voor mij kon dit even goed in het Chinees geschreven zijn. Zo'n technische uitleg? Ik weet enkel dit: sinds mijn moeder en ik (zij woont aan zee, ik met mijn lief in Dilbeek) Orange hebben, hebben we niet
Vraag
•
Voicemail
1.4K
1
0
0
Ik heb een factuur al reeds betaald. De app zei dat dit klopte. Vanaf zaterdag stond er dat hij niet was betaald nu met het probleem dat ze mijn abonnement hebben opgeschort en ik dus niet telefonisch contact kan opnemen. Ik heb al via Messenger geprobeerd maar daar krijg ik geen reactie. Wie kan mi
Vraag
•
App My Orange
1.8K
2
0
0
Ik heb al ffkes een probleem met de app. Wanneer ik de tarieven en opties wil bekijken krijg ik steeds een foutmelding. Bij opnieuw installeren vd app lukt het 1x, dan opnieuw niet meer. Iemand een oplossing?
Vraag
•
App My Orange
3.6K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Gisteren heb ik, zoals wel vaker, een herlaadkaart van Orange gekocht. Ik krijg echter telkens een foutmelding wanneer ik die probeer te activeren. Ook de dienst *123*# om mijn resterende beltegoed te kennen werkt niet, ik kan de klantendienst op het nummer 5000 niet bereiken (de oproep wordt steeds
Vraag
•
Orange Telephone
4K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, waarom wordt de My Orange app niet meer bijgewerkt? Staat nog altijd op 29-12-2020. Er gebeurt gewoon niks meer. Wreed ambetant hoor. Vooral voor mobiel internet hè.
Vraag
•
App My Orange
3.5K
3
0
Beste Tribe-members. Ik zit met een vraag over de inwisselactie van Orange omtrent smartphones. Heeft iemand dit al gedaan en kan die mij weten te zeggen of dit de moeite is? Ik zit namelijk met enkele smartphones in mijn kast die ik niet meer gebruik. Als ik er nog iets voor kan krijgen is dit alti
Vraag
•
Orange Telephone
1.5K
2
0
0
Hallo, Net voor kerstmis opeens geen internet meer. De lichtjes van de modem flikkeren meer als die van de kerstboom. Dus wat doet een mens dan : naar de klantendienst bellen. Op 21 december een eerste keer gebeld. "Ah meneer, er is een panne in uw streek en de herstelling kan tot 24 uur duren". Euh
Vraag
•
Suggestie
2.3K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Weet er iemand of de ledenstop definitief is?
Vraag
•
App My Orange
2.4K
1
0