Help!!! Op 15 september hebben wij de opdracht gegeven aan Orange om een nummer dat momenteel actief staat bij Telenet over te nemen. Tijdens het gesprek werd mij gemeld dat het ongeveer 48u duurt voor zo'n overname voltooid is. Goed, leuk toch slechts 48uur... Niets is minder waar! Ondertussen zijn
Vraag
•
Orange Telephone
2.2K
1
0
Hallo, Ik probeer reeds enkele dagen mijn nieuwe Simkaart te laten activeren. Bij het bellen naar het nr 5995 neemt er niemand op en wordt na een bepaalde tijd gevraagd een boodschap in te spreken. Vandaag dan iemand aan de lijn gekregen op een andere dienst die een poging wou doen maar toen ik in w
Vraag
•
Suggestie
1.6K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Kan ik ergens melding maken van een onbeleefd klantendienstmedewerker van Orange? Ik ben vandaag "geholpen" door iemand die echt super onvriendelijk en onbeleefd was en zou hier graag een melding over maken.
Vraag
•
Suggestie
1.7K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben in het buitenland, nieuwe klant en ik weet mijn PIN code niet. Ik kan dus niet bellen naar de klantendienst maar mij ook niet registreren om via de krantenzone een PUK code aan te vragen want ik moet mij registreren via mijn gsm nummer en krijg dan een sms met een code maar aangezien ik mijn
Vraag
•
Suggestie
1.5K
1
0
0
Apple smartwatches met LTE zijn ondertussen al een tijdje te koop en Telenet ondersteunt deze al. Ik vind bij Orange nergens iets terug buiten een post van een jaar terug. Ondersteunen zij dit al?
Vraag
•
Suggestie
3.7K
4
0
0
Ik kreeg dit bericht via 5000, maar heb geen idee wat het is. Ik vind daar ook niet direct iets over terug. Iemand die deze optie wel kent ?
Vraag
•
Suggestie
3.3K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Weet er iemand waarom ze niet tonen hoeveel sms'en je hebt? Er staat alleen verbruik.
Vraag
•
Suggestie
2.5K
5
0
0
Ik had nog een smartphone liggen, waar de batterij niet meer van werkte. Verder in uiterlijke topstaat. Volgens recycle gsm, zou ik er nog 5euro van krijgen en zou ik hem gratis kunnen opsturen.. Ik doorliep de hele vragenlijst, maar omdat ik de imei code van het toestel niet kon geven, lukte het ge
Vraag
•
Suggestie
1.9K
1
0
Ik heb al meerdere malen de behoefte gehad om in te loggen op m'n klantenzone, maar dit lukt nooit. Al alle mogelijke wachtwoorden geprobeerd of via de app met m'n nr, niks werkt. Ondertussen heb ik al verschillende probleempjes : mailadres moet aangepast worden, ik wil m'n facturen zien en ik wil b
Vraag
•
Suggestie
1.9K
3
0