Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Naam wijzigen in my orange app

Hoi iedereen, Is het mogelijk om in de my orange app de naam te wijzigen? Daar staat namelijk de naam van mijn man omdat ik mee op zijn account sta. Alvast bedankt 😅

Vraag

• 

App My Orange

3.1K

3

0

0

• Krijg mijn PUK-code niet, nummer wordt "niet herkend door Orange"

Hallo, Ik ben mijn PIN-code vergeten en kan niet bij de brief met mijn PIN en PUK. Ik probeer dus te bellen met een andere telefoon naar Orange om mijn PUK-code te krijgen, en geef mijn gsm-nummer in, maar dan zegt het bandje dat mijn nummer niet herkend wordt door Orange en dus krijg ik mijn PUK-co

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.6K

1

0

0

• Verkeerde aanrekening

Ik ontving mijn 1ste aanrekening van Orange en tot mij verbazing bedroeg het bedrag € 269,09. Ze beweerden dat het gebruikelijk is dat er bij een 1ste factuur 2 maanden wordt aangerekend. Los daarvan werd er ook een kost op vermeld van € 99 voor een gemiste afspraak die nooit heeft plaats gevonden.

Vraag

• 

Orange Telephone

1.3K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Orange-Familie

Ik ben onlangs een familie aangegaan met een familielid omdat ik een verjaardagscadeau GB zou willen doorgeven. We hebben beiden een Tempo Easy herlaadkaart en ik heb me dus volgens de procedure https://www.orange.be/nl/hulp/orange-thank-you/hoe-voeg-ik-iemand-toe-aan-mijn-orange-thank-you-familie k

Vraag

• 

App My Orange

2.3K

3

0

Puk code sim vrouw

Beste, Mijn vrouw haar sim is geblokkeerd en ik wil 5000 bellen met mijn telefoon, maar ik heb een business abo van het werk. Kan ik een ander nummer bellen om de puk code van mijn vrouw te verkrijgen?

Vraag

• 

Orange Telephone

2.7K

2

0

0

Familielid verwijderen

Hoe kan men een nummer verwijderen uit de familie?

Vraag

• 

Orange Telephone

4.1K

2

0

0

• Call Barring

De optie van «call barring» werkt om de een of andere reden niet bij Orange. Ook andere Operator gerelateerde functies die bij ieder Operator werkt, enkel bij Orange niet. Nu die Zen abos weg zijn, zijn limieten kunnen stellen om over gebruik tegen te gaan. Orange kan zogezegd niets doen daaromtrent

Vraag

• 

Tips & Tricks

4.5K

4

0

0

• Phising of niet?

Ik krijg al een aantal dagen een sms van het nr +32495955000 dat orange me probeert te contacteren in verband met MIJN vraag maar ik heb helemaal nergens een vraag gesteld? ik wordt nu ook 2x per dag anoniem gebeld en 2x per dag op dit nummer +32 11 75 19 23 als ik dat nr opzoek komt er niets , is d

Vraag

• 

Orange Telephone

6.6K

3

0

• Slechte klantendienst

Zijn er nog mensen die van hut naar her worden gestuurd bij de reactivate van hun gsm nummer? Ik en mijn vriend zijn al 2 weken!! Bezig met eindelijk terug te kunnen bellen en sms'en. Alles is betaald dus dat is niet het probleem. Telkens als ik de klantendienst bel zeggen ze dat ze mij opnieuw gaan

Vraag

• 

Orange Telephone

1.2K

1

0

0

• Geen toegang, Klantenzone

Ik kan inloggen in de klantenzone maar heb geen toegang tot verschillende pagina's: overview, devices, verrassing, enz. Foutmelding: Geen toegang. Helaas mag je deze pagina niet bezoeken. Je hebt geen toestemming om deze pagina te raadplegen. Denk je dat dit een vergissing is, contacteer ons op het

Vraag

• 

Suggestie

1.9K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K