Geaccepteerde oplossing
İk heb een probleem. İk had om 13 mei 15 € via bank kaart herlaadkaart gedaan dus tempo giga 15€ maar dat staat niet in mijn rekening ik ging naar de orange shop. Wat heeft die gezegt aan mij? "wacht tot dinsdag dus tot 18 mei want wij hebben onderhoud control dus drm dat jullie belwaarde niet naar
Vraag
•
Orange Telephone
3.2K
3
0
0
Hallo, Zou het niet handig zijn dat er eindelijk eens ondersteuning zou komen voor 4G op de Apple Watch & Samsung Watch .... , dit is het enige dat ik zou willen zien komen bij Orange , want vind dit beetje jammer , ikzelf heb een Apple Watch met 4G ondersteuning maar als ik kijk bij instellingen st
Vraag
•
Suggestie
2.7K
3
0
Beste binnenkort verhuis ik naar een nieuwe woning maar ik vind nergens de ethernet aansluiting of coax aansluiting enkel deze (zie foto) er liggen wel coax kabels en ethernetkabel s maar die zijn nergens aangesloten. De afspraak is al gemaakt zal hij het dan kunnen aansluiten of niet ?
Vraag
•
Suggestie
1.5K
2
0
0
Ik zit met een vervelend probleem. Ik maakte tot voor kort gebruik van de Orange telefoon app. Enkele weken geleden heb ik deze app moeten verwijderen van mijn smartphone. Telkens ik opgebeld werd bevroor mijn smartphone, ik kon geen enkel gesprek meer aannemen en moest telkens de smartphone herstar
Vraag
•
Orange Telephone
2.6K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Kan je je mobiel abonnement tijdelijk opzeggen, als je voor 1 of meerdere maanden naar het buitenland gaat , waar je beter een lokale sim-kaart aankoopt ? alvast bedankt groetjes Aäron
Vraag
•
Tips & Tricks
3.8K
3
0
0
Dag iedereen, Ik heb al jaar en dag de tempo giga herlaadkaarten en had nauwelijks problemen tot kort. Ik kan via de app met mijn beltegoed geen mobiele data meer kopen doordat er nergens meer de mogelijkheid tot opties wordt aangeboden. Probeer ik dit via het #123# menu, krijg ik een sms bericht da
Vraag
•
App My Orange
2.3K
1
0
0
Sinds gisteren hebben we hier gemerkt dat de klantenzone van Orange NIET toegankelijk is. Verschillende malen en via verschillende poorten (via pc), kan de klant niet erin komen. De log-in en het wachtwoord nagekeken, nul de botte. Deze namiddag is het probleem nog niet opgelost....
Vraag
•
Suggestie
1.5K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Helpen de badges in deze app er voor dat je sneller de badges in de orange app krijgt of heeft dat niks met elkaar te maken . Ik vind het namelijk ingewikkeld
Vraag
•
App My Orange
1.4K
1
0
0
Hallo, net is een technieker langs geweest om internet te installeren. Wij hebben een technische ruimte met een multiplex wand waartegen de modem gemonteerd diende te worden. Nu had deze technieker geen beugel bij om de wandmontage te voltooien. De modem staat nu gewoon op de grond. Deze beugels zou
Vraag
•
Suggestie
1.9K
1
0
0
ik wou laatst men oneplus 8t registreren op de site van oneplus zelf, en daarbij werd er gevraagd achter het IMEI-nummer. er stond dat je dit kon terugvinden door te bellen naar #06# , maar als ik dat probeer dan komt op men scherm : Bericht van orange verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code wat w
Vraag
•
Suggestie
4.2K
2
0
0