Het allen, Geen idee of jullie me hiermee verder gaan kunnen helpen of ik de klantendienst moet contacteren maar ik dacht ik probeer het eens. Ik heb vandaag de visual voicemail gectiveerd maar heb de bijhorende badge nog niet ontvangen. Is dit iets waar normaal enige tijd over gaat of zou dit insta
Vraag
•
Tips & Tricks
1.5K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo allemaal, Vanmiddag zag ik op mijn gsm een sms van waarschijnlijk een Orange gsmnr. want het begint met 0491, dat er voor mij een pakket is binnengekomen bij bpost op het sorteercentrum, met een link bij: https://bit.do/Bpost-Sorteercentrum. Als ik deze site open in mijn browser dan zie ik mis
Vraag
•
Suggestie
5.3K
3
0
Aangezien ik in the middle of nowhere woon, nam ik een oude gsm terug in werking, als tweede gsm, een Samsung S3 Mini, maar de orange app is niet te vinden in de play store, is dat omdat de Android versie te oud is voor de app? Android 4.2.2 Op mijn normale gsm is de app wel te vinden. Als ik de app
Vraag
•
App My Orange
4K
1
0
0
Ik heb een orange cloud en probeerde in te loggen. Echter zei de app dat mijn gsm-nummer niet geregistreerd is. Wat kan ik hier aandoen? Naargelang de cloud zal stoppen wens ik mijn gegevens over te zetten.
Vraag
•
Orange Cloud
1.9K
1
0
0
aankoop smartphone internet, helaas bitter weinig info over het toestel blijkt dat draadloos opladen geen optie was wat voor mij wel nodig is zelfde dag nog contact opgenomen om gsm te wisselen werd naar orange shop gestuurd daar enige conclusie via internet of klantendienst laten anuleren, word bel
Vraag
•
Orange Telephone
1.1K
0
0
Hallo, mijn vraag is of jullie tevreden zijn over het pakket van TV en internet of hebben jullie hier veel problemen mee dat het internet of de televisie niet werken?
Vraag
•
Tips & Tricks
3.3K
5
0
0
Als zowel Orange cloud als coyote uit mijn abonnement geschrapt worden, twee extra's waar ik veel belang aan hechte bij mijn keuze van abonnement , moet ik dan nog steeds de volle pot betalen ?
Vraag
•
Coyote
3.3K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een koala abonnement en kreeg een mail van coyote dat ik er niet meer gratis van kan genieten via mijn orange abonnement. Komt er iets voor in de plaats?
Vraag
•
Coyote
9.1K
1
0
Ter Informatie: De datum is bekend, wanneer de Orange Cloud definitief stopt!!! https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/google-one
Vraag
•
Orange Cloud
3.3K
6
0
Begin van deze week sloot ik online een abonnement af, gisteren ontving ik mijn simkaart hiervan. Maar graag had ik gebruik gemaakt van de ESIM dienst, hoe kan ik deze laten activeren zonder naar de orange shop te moeten rijden. Door mijn job geraak ik nooit binnen de openingsuren in een shop... De
Vraag
•
Orange Telephone
1.7K
2
0
0