Hallo ik werd zonet gebeld door onbekend nummer dat begon met +685 ?
Vraag
•
Tips & Tricks
2.9K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Goedemiddag, Sinds vandaag nieuwe klant bij Orange. Simkaartjes werden snel geactiveerd, nummer goed overgezet. Alvast goed begonnen! Het activeren en instellen van Visual Voicemail en Pro Voicemail - is dit mogelijk vanaf dag 1, of moeten hier enkele uren over gaan? Heb dit reeds geprobeerd via 555
Vraag
•
Tips & Tricks
4.3K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Vandaag overgeschakeld naar orange Go plus. Telefonisch gedaan, wel veel geduld nodig gehad, de lijn viel heel de tijd weg... de overschakeling zelf ging vlot. Telefoon heropstarten en klaar. Wel jammer dat de orange cloud weg valt. Dat zal een tijdrovend klusje worden al mijn foto’s over te zetten
Vraag
•
Orange Cloud
2.9K
2
0
Ugh allemaal, Maak je gebruik van onze Orange Cloud-dienst en ben je op zoek naar een nieuwe, eenvoudige en goedkope oplossing? Geniet van meer opslagruimte op Google Drive, Gmail en Google Photos en van een automatische back-up van je telefoon. Je foto's, contacten en al je inhoud worden veilig opg
Vraag
•
Orange Cloud
4.8K
3
0
@Totem , @MustafaY , @NelsonM , Enige tijd geleden ( maand of vier ) heb ik hier een bericht gedaan over de vernieuwde klantenzone die gekoppeld is aan de nieuwe Go tarieven. Hier is de betreffende post wat ik toen gemaakt heb : https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Vernieuwde-klantenzon
Vraag
•
Suggestie
4.1K
2
0
Elke oproep die ik ontvang is onbekend en ik kan zelf niet bellen naar andere mensen HELP AUB
Vraag
•
Tips & Tricks
1.8K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
De mijn orange app toont nooit wat juist mijn overblijvend saldo is, het loopt vaak een paar dagen achter, wat best vervelend is wanneer ik wil weten hoeveel data ik bijvoorbeeld nog over heb. De app toont altijd wel iets, maar nooit het juiste.
Vraag
•
App My Orange
6.4K
3
0
0
Beste, Ik ben begin deze week door jullie gecontacteerd ivm. mijn overzetting naar Orange. Als ik me niet vergis was er een probleem met de nieuwe Sim-kaart die ik ontvangen had maar dit was me niet helemaal duidelijk. Ik moest terugbellen op het nummer **bleep** maar door omstandigheden werkt deze
Vraag
•
Orange Telephone
1.7K
1
0
0
Beste, Wij zijn overgeschakeld naar een Go plus abonnement voor de second call functie. Maar als er iemand belt wanneer er al een gesprek bezig is krijgt die de melding dat we niet beschikbaar zijn. Moet deze nog geactiveerd worden? Want in de mobile app blijven de opties op het laadicoon staan. Bed
Vraag
•
Second call
5.5K
2
0