Ik kocht een smartphone met abonnement. Deze heb ik niet uitgepakt. Plots werd mijn SIM-kaart automatisch geactiveerd, dit had ik niet aangevraagd, ik wilde de smartphone namelijk asap terugsturen omdat ik van mijn werk een smartphone kreeg. Dit deed ik dan ook (binnen de termijn van 2 weken). Toch
Vraag
•
Orange Telephone
2.6K
1
0
0
Technisch probleem met prepaidkaart. Oplossing is zeer eenvoudig: Orange bezorgt ons een nieuwe kaart. Maar wachttijd kan blijkbaar tot 10 dagen bedragen!? Graag asap oplossing. Dossiernr 50653368
Vraag
•
Tips & Tricks
3.4K
1
0
0
Ik heb van een firma een telefoon gekregen en heb een afspraak gemaakt, ik zou ze graag contacteren maar achteraf bekeken hebben ze mij gecontacteerd met een privé nummer, ook niet slim. Hoe kan ik dat nummer achterhalen?
Vraag
•
Tips & Tricks
5.8K
1
0
0
Kan iemand van de klantenservice mij contacteren heel dringend!!!
Vraag
•
Tips & Tricks
2.3K
2
0
Ik post dit hier uit naam van @andre_mieke geachte , ze hebben deze zaterdag internet en digitale tv komen aanleggen. nu is het zo dat we nog steeds wachten op onze 5 sim kaarten. ik kan niks bellen naar klantendienst want zijn alleen bereikbaar en kunnen niet bellen daar onze abonnementen alleen no
Vraag
•
Tips & Tricks
958
1
0
0
Met mijn nummer op een professioneel abbo moet ik bellen naar 5432 voor de klantendienst. Onmiddellijk is heel het menu in het Frans en heb ik geen andere keuze, na het wachten krijg je een Frans spreken persoon aan de lijn die 0.0 NL begrijpt en die mij niet wil verder helpen (in het Frans?!) omdat
Vraag
•
Tips & Tricks
2.7K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik heb de code *#61# gebeld en ben erachter gekomen dat indien onbeantwoord mijn stem wordt doorgeschakeld naar het nummer +32495955555. Ik heb de codes ##61#, ##73# en ##002# gebruikt om het te deactiveren, maar het blijft staan. Ik ken dit nummer ook totaal niet. Ik heb het opgezocht en het
Vraag
•
Suggestie
5.8K
1
0
Geaccepteerde oplossing
hallo Sinds enkele maanden is mijn oma overgeschakeld van de prehistorie naar de moderne tijd en heeft ze zich een smartphone aangeschaft. Nu blijkt echter dat ze al een tijdje problemen heeft met de orange app; deze logt zichzelf constant terug uit waardoor ze telkens zich opniew moet registreren (
Vraag
•
App My Orange
3.3K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb mijn app zelf in het engels gezet, maar de uitleg bij badges en berichten zijn allemaal in het frans. Hoe kan je dit veranderen naar het Nederlands of Engels?
Vraag
•
App My Orange
3.1K
2
0
0
Hoe weet ik zeker dat mijn gsm-nummers allemaal op mijn simkaart staan?
Vraag
•
Orange Telephone
4.8K
1
0
0