Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Klantendienst mailen

Heeft iemand een bruikbaar mailadres voor de klantendienst. Gek wordt ik van die site waar je alleen een telefoon kan vinden welke klantendienst kan je nu niet mailen ??

Vraag

• 

Suggestie

5K

4

0

0

• Hoe kan ik het best de klantendienst bereiken?

Ik ben net klant geworden bij Orange en het is niet goed begonnen. Ik werd quasi onmiddellijk opgebeld door de operator om over te schakelen, maar daar is het mis gelopen. Men factureert aan mij persoonlijk, terwijl dit op mijn bedrijf moet zijn. Aanpassen is een hel. Overdracht formulier ingevuld n

Vraag

• 

Tips & Tricks

2K

2

0

0

• Hoe visual voicemail installeren?

Ik heb een vraagje hoe installeer je Visual Voicemail?

Vraag

• 

Suggestie

2.5K

2

0

0

• Zeer ontevreden klant

Dag iedereen, Reeds twee maanden geleden ben ik overgestapt naar orange love trio (totaalpakket). Installatie modem en digibox zijn goed verlopen, maar de activatie van mijn simkaart wou maar niet lukken. Drie weken later, zeventien telefoontjes, vijf maal doorverbonden én drie loze beloftes was dit

Vraag

• 

Orange Telephone

4.3K

4

0

• iemand toevoegen aan mijn abonnement

Beste , Ik wil mijn zoon toevoegen aan mijn account . Wat is de voordeligste manier met gsm bij ? Of gsm apart kopen ? Hoe ga ik best te werk ?

Vraag

• 

Orange Telephone

2.8K

2

0

0

• Cable Cutter

Ik raad iedereen aan om zijn tv abonnement op te zeggen Er zijn meer dan genoeg alternatieven om een gezellige bingewatch te doen met Amazon Video, Netflix, Apple TV+, Disney+, Mubi, VTM Go, Vrt Nu, ...

Vraag

• 

Tips & Tricks

4.9K

1

0

• BBC1 uit zenderlijst verdwenen

Ongeveer 3 maanden geleden is BBC1 uit mijn zenderlijst verdwenen. Ik heb al verschillende keren naar de klantendienst gebeld en er is ook al een technieker bij mijn thuis geweest, maar ze krijgen BBC1 voor een of andere reden niet terug. Heeft iemand anders al dit probleem gehad? Hoe los ik/Orange

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.9K

2

0

• Visual voicemail

Bij visual voicemail blijft er staan "voicemail ophalen" zonder af te spelen.

Vraag

• 

Tips & Tricks

3.6K

1

0

0

• De klantendienst is beter bij Orange

De klantendienst is vooral véle beter 😉 telenet faalt op alle vlakken. Hoe moeilijk het ook soms is, orange zal altijd trachten met een oplossing te komen

Vraag

• 

Tips & Tricks

3.8K

3

0

• Welkom

welkom

Vraag

• 

Orange Cloud

1.9K