Beste, Mijn Galaxy S20+ is laatst gevallen en daarbij gebarsten, ben 5 dagen geleden naar de Orange winkel geweest, die verwezen me zeer vriendelijk door naar de website orange-be.spb.eu om een aangifte te doen, zo gezegd, zo gedaan, ik ga naar de website en voer al mijn gegevens in, IMEI Code, adre
Vraag
•
Verzekering
1.5K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Kan je u cashback meteen gebruiken als korting op u telefoon of niet
Vraag
•
Tips & Tricks
2K
2
0
Toen ik klant werd bij Orange had enkel mijn vriendin een mobiel nummer bij Orange. Intussen ben ik zelf ook naar Orange gegaan met mijn mobiel en is mijn vriendin mijn ex. Zij heeft nog steeds haar nummer, maar ik zou dus mijn nummer als standaard willen zetten. Reden is o.a. de Orange Thank You be
Vraag
•
Orange Telephone
1.1K
0
0
0
beste . ik probeer vandaag de klantendienst te bereiken op nr 5000 en op het externe nr . ik krijg geen gehoor mvg evert
Vraag
•
Suggestie
2.9K
3
0
0
Recent wilde ik herladen. Betalen deed ik via de Belfius bank app. Helaas : bericht : tijdelijk niet beschikbaar (of zoiets). Sindsdien wordt de mogelijkheid om via de Belfius app te betalen niet meer getoond. Ik heb dan betaald via Maestro kaart. Maar na verschillende dagen is die betaling nog niet
Vraag
•
App My Orange
1.9K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik zou graag een nieuwe telefoonnummer hebben wegens stalking 😞 met behoud van mijn huidige abonnement. Is dat mogelijk? Wat moet ik daarvoor doen? Alvast bedankt!
Vraag
•
Orange Telephone
3.2K
2
0
0
Ik ben een nieuwe klant (abonnement Love Intense). Nu zijn er een paar problemen met de installatie en met de SIM kaart. Aangezien ik nog geen SIM kaart heb kan ik het nummer 5000 niet gebruiken en moet ik een gewoon telefoonnr gebruiken (02/...) en betalend. Daar zijn er zeer lange wachttijden, noo
Vraag
•
Orange Telephone
3K
3
0
0
Blij met orange was er voor bij proximus maar ben tevreden dat ik overgestapt ben naar orange zeer tevreden
Vraag
•
Suggestie
2.3K
4
0