Hallo allen, Hier een weergave van een bijzonder pijnlijk Orange-verhaal. Ik heb al veel slechte klantendiensten gekend, maar Orange spant voorlopig de kroon. Onderstaande klacht vertrok een maand geleden naar de ombudsdienst voor telecommunicatie: Deze klacht is tweeledig, en heeft in het algemeen
Vraag
•
Orange Telephone
2.5K
1
0
Blijkt dat ik mijn voicemail heb ingesteld en nu moet inspreken maar wil gewoon standaard voicemail. Hoe kan ik dit terugzetten?
Vraag
•
Tips & Tricks
2.9K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb onlangs een cadeau gekregen van orange. Het gaatom mobiele data. Bij het geschenk stond dat het cadeau meer dan 100 dagen geldig was en nu is het verdwenen goe kan dit?
Vraag
•
App My Orange
6.3K
1
0
0
Weet iemand hoe ik al mijn opgeslagen foto's op orange cloud tegelijk kan overzetten naar een map op mijn pc? Want sinds een tijd krijg ik een melding dat alles weldra word verwijderd. Tot nu toe lukt het me maar om per paar foto's over te zetten maar gaat zo traag dat ik op een ander moment verder
Vraag
•
Orange Cloud
5.2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb deze mail gekregen en weet niet wat ik moet doen. Ben over gegaan van een abonnement van 15 euro naar GO20 Beste Klant, We hebben een aanvraag voor de annulering van je abonnement voor het plan Orange Cloud 32GB ontvangen. Je ontvangt een bericht zodra het proces is afgerond. Dit kan zijn op
Vraag
•
Orange Cloud
1.8K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, weet iemand waarom de Orange Cloud app toch 10 GB inneemt op mijn Samsung smartphone, ondanks dat alle foto's toch in de cloud zouden moeten staan? Alvast dank, Mvg, Tom
Vraag
•
Orange Cloud
6.1K
1
0
Beste, Kunnen jullie net als bij de playstation - en Google playstore ook samenwerken met de microsoft store aub? Graag mij op de hoogte brengen indien dit gebeurd is. Als het er niet in zit zal ik overgaan naar een andere operator Base die het wel aanbied. https://docs.microsoft.com/en-us/windows/u
Vraag
•
Suggestie
2.3K
2
0
Ik stuurde op 21/04/2020 een brief naar Orange over mijn minder aangename ervaringen met de klantendienst. Waarschijnlijk mikt Orange dergelijke brieven meteen richting vuilbak want tot nu toe, toch al ruim anderhalve maand later, heb ik nog geen antwoord ontvangen. Die brief is dus wellicht al verw
Vraag
•
Orange Telephone
1.8K
1
0
Korte tijd geleden is hier al eens een post over geweest maar wilde deze toch nog eens naar voren halen. Bij een wijziging van je abonnement en dan bedoel ik van je oude dieren abonnement naar een nieuwe Go Formule zal je Orange Cloud vervallen als ook de Coyote. Hier kan je alles nog eens rustig na
Vraag
•
Tips & Tricks
1K
1
0
Beste, Misschien is dit niet de plaats om dit soort problemen te posten, maar misschien heeft iemand dit ook reeds voorgehad. Begin deze week nam ik contact op met de klantendienst. Ik had namelijk een nieuwe gsm gekocht, maar mijn vorige gsm had nog een restwaarde van 30 of 35 euro. De verkoper ver
Vraag
•
Suggestie
1.7K
1
0
0