Hoi ik zit met het volgende. Om de een of andere reden blijft mijn bedrag buiten mijn oplopen. Ik heb begin van de maand een aankoop voor mijn game gedaan en dat staat er op maar nu sinds een paar dagen blijft er bij komen zonder dat ik iets extra gekocht heb. Heeft iemand dit ook al eens gehad en z
Vraag
•
Suggestie
2.5K
6
0
@Totem , @AlexandraW Het is mij opgevallen dat er geen mogelijkheid meer is om een email te versturen naar de klantendienst. Elke keer wordt er door verwezen naar het webcare team , facebook of twitter of te bellen met de klantendienst. De reacties hier op de tribe wijzen er toch naar dat de klanten
Vraag
•
Suggestie
3.5K
2
0
Heb via een app een voicemail willen installeren , ben niet tevreden hierover en wil hem terug verwijderen ! Dit lukt mij niet , kan niet terug naar de originele voicemail van vroeger ! iemand enig idee ?
Vraag
•
Voicemail
2.1K
2
0
0
Goedemiddag, Ik stel hier de vraag omdat ik via de Orange shop/Facebook/5000 geen fatsoenlijke hulp kreeg... Ik heb nu al meer dan een jaar een prepaid kaart van Orange, omdat mijn zelfopgelegde budget voor telefonie/internet op mobiel 15 euro per maand is, en ik met Tempo Giga 4 GB data heb per maa
Vraag
•
App My Orange
2.9K
2
0
Toen ik een aankoop wou doen via een externe app (niet Orange) kreeg ik de melding dat dit niet mogelijk was vermits het bedrag te hoog was. Bestaat er een optie om dit te deactiveren m.n. het verhogen van dit plafond of verwijderen van een plafond voor in app aankopen? dank voor het antwoord
Vraag
•
Suggestie
1.3K
1
0
0
Hallo, Ik heb gezien dat bij de concurrent het mogelijk is om een beta tester te worden van hun app in Google Play. Nu is mijn vraag , zou het geen goed idee zijn dat jullie dit ook zouden toelaten via Google Play om je op te geven als beta tester van de app om zo nieuwe functies in de app te kunnen
Vraag
•
App My Orange
1.6K
2
0
0
Ik heb een nieuwe smartphone. Ik heb android overgezet van de ene naar de andere telefoon en blijkbaar krijg ik nu om één of andere reden geen bericht meer als iemand een voicemail inspreekt. Ik heb gezocht in berichten en in mijn telefoonlog maar ik vond geen melding van een bericht. Toen ik naar 5
Vraag
•
Voicemail
2.9K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
@Totem heb gemerkt dat er een en het ander veranderd is in de klantenzone maar niet naar tevredenheid. In ' mijn profiel ' kan men een aantal aanpassing doen maar belangrijke dingen ontbreken. Men kan aanpassen het woon adres en facturatie gegevens maar daar komt het , je kan niet aanpassen hoe men
Vraag
•
Suggestie
1.9K
1
0
Geaccepteerde oplossing
@Totem Heb verschillende keren dat als men inlogt op de Tribe en of terug afsluit er een soort van kleine vragenlijst komt. De vragen bestaan eruit of men iets zou kopen in een shop of online en waarom men de Tribe bezoekt. Nu heb ik toevallig deze vragen wel beantwoord maar deze blijven terug komen
Vraag
•
Suggestie
1.6K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik betaal de factuur via domiciliëring (contract loopt tot 2020). De overheid verplicht de banken alle rekeningen te blokkeren, bij overlijden van echtgenoot (-te). Dit betekent dus, dat er geen overschrijving kan gebeuren vanuit de rekening waar de domiciliëring is opgedragen. Hoe lang die blokkade
Vraag
•
App My Orange
5.2K
1
0