Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Contacteer ons online via deze webformulier

Ik heb zonet naar de klantendienst gebeld en deze link door gekregen. In een notedop: * Deze link is bedoelt om je vraag te stellen of als je een probleem hebt. * De klantendienst van Orange zal met je contact opnemen, via mail of telefoon, en verder helpen of je vraag beantwoorden. Gelieve ook wat

Vraag

• 

Tips & Tricks

4.8K

4

0

• Geaccepteerde oplossing

Mobiele data bijkopen als je mobiele data op is

Het is onmogelijk om met de app mobiele data bij te kopen als je mobiele data op is. Je zou de app nog moeten kunnen gebruiken, ook als je data op is, zodat je op zijn minst data kan bijkopen.

Vraag

• 

App My Orange

38.2K

4

0

• Orange Belgium lanceert Chat Messages, de nieuwe generatie van sms'jes voor Android-toestellen

Hallo, Met Chat Messages is Orange Belgium de eerste telecomoperator die RCS op de Belgische markt brengt. RCS is de afkorting voor Rich Communication Services, de nieuwe standaard voor korte berichtjes. Foto's, video's, locaties enzovoort: deze nieuwe berichtendienst biedt gebruikers met een compat

Vraag

• 

Tips & Tricks

3.5K

2

0

• Nieuwe onderwerp starten

Soms zie ik posts of opmerkingen passeren onder een heel oude post van maanden geleden of zelfs een jaar geleden. Dit is natuurlijk niet de grootste ramp want we kunnen er allemaal als nog op antwoorden. Maar het kan wel zijn dat niet iedereen het leest of dat er helemaal geen antwoord op komt waar

Vraag

• 

Suggestie

1.3K

1

0

• My Orange app

Mijn My Orange app werkt meer niet dan wel , ik heb hem al verschillende keren verwijderd en op nieuw geïnstalleerd. Zíjn er mensen met het zelfs te probleem ? Ik vraag mij af of het aan mijn gsm licht of aan Orange .

Vraag

• 

App My Orange

3.1K

1

0

0

• Orange app en cloud werken niet

Heeft er nog iemand een foutmelding als hij de orange app wil openen ? mijn cloud wil wel openen maar niet laden 🙁

Vraag

• 

App My Orange

2.2K

1

0

• Vervangen slim-kaart activeren

Ik had al een orange slim-kaart. Maar deze werkte vorige week plots niet meer. Zaterdag langs orange-shoo. Vlot nieuw kaartje gekregen en zou na 30 min actief moeten zijn. Intussen maandagavond en kan nog steeds niet bellen of internet gebruiken. Ik heb dus niet zo een bestelnummer ofzo gekregen, wa

Vraag

• 

Orange Telephone

1.3K

2

0

0

• Waarom suckt de orange app zo hard?

Die app is echt slecht, werkt nooit. Laat gewoon een nieuwe maken.

Vraag

• 

Suggestie

5K

5

0

0

• Cloud van orange gebruiken

Je gegevens veiligstellen? Gebruik jouw gratis Orange Cloud-ruimte om deze badge te verdienen. Activeer de Orange Cloud via cloud.orange.be. Andere info over allemaal de badges kan u vinden via deze link -> https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/jouw-missies

Vraag

• 

Orange Cloud

4.6K

2

0

• Ieper

Ik probeer al de hele dag de shop in Ieper te bereiken. Tevergeefs.. HELP

Vraag

• 

Orange Telephone

2.3K