We zijn toch al een tijdje onderweg met de vraag wanneer komt er Esim ? Heb gelezen dat er in nederland ook al een provider zich heeft aangemeld voor ondersteuning van de Esim. De nieuwe geeneratie iphone is alweer voor de deur en de de vorige generatie die Esim al ondersteund hebben geen Esim onder
Vraag
•
Suggestie
2.6K
2
0
Beste ik heb een vraagje, wat is een Orange gold nummer? bvd jeremy
Vraag
•
Orange Telephone
2.3K
1
0
0
Ik zit op het moment in Australia. Ik heb even nieuwe gsm gekocht en wil mijn WhatsApp instellen. Hiervoor moet ik mijn Belgisch nummer ingeven (want wil graag mijn oude whatsapp account houden). Ik heb mijn australische sim kaart even gewisseld met mijn belgische orange sim. Maar nu krijg ik geen b
Vraag
•
Suggestie
1.6K
2
0
0
Beste, ik had een vraag mijn gsm nummer is plots veranderd ik weet niet wat hier de bedoeling van is maar ik wil mijn oude nummer terug klantenservice niet te bereiken via Facebook en ook niet via 5000??? Help..
Vraag
•
Orange Telephone
3.5K
2
0
0
Hallo,ik heb een probleem. ik had een betaling gestard online(via BokuPay) en ik zit half in het process en ik wil op betalen klikken en ik krijg een melding dat ik het uitgaven limiet heb bereikt. Ik moet de betaling afmaken want ik kan het geld dat ik al heb betaald niet terugkrijgen. Hoe zet ik g
Vraag
•
Suggestie
7.1K
5
0
Ik heb deze week een sim kaart gekregen voor een Orange abonnement. Ik heb via het werk echter enkel de Sim kaart met PIN en PUC code gekregen zonder de activeringscode. De persoon die de simkaart heeft aangevraagd is 3 weken met vakantie. Is het mogelijk om de activeringscode naar mijn persoonlijke
Vraag
•
Orange Telephone
2.1K
3
0
0
Beste Orange, er is duidelijk een grote vraag naar eSim voor apple watch. Ik merk op jullie twitter blog geruime belangstelling. Wilen jullie dit aub implementeren.
Vraag
•
Suggestie
5.5K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik kan nergens zien dat ik love klant ben? Als ik op internet inlog staat er geen toegang en of geen facturen. Weet ook niet wanneer ik mijn factuur zal ontvangen? Groetjes Sabrina
Vraag
•
App My Orange
4.5K
1
0
0
Goede avond,ik heb een wijziging gevraagd van men gsm nummer. een half uur later was een nummer niet op te bellen maar verder heb ik niets vernomen , geen nieuw nummer , geen simkaart...
Vraag
•
Orange Telephone
3.1K
2
0
0
Ik heb een mail gehad vandaag om 10u39 dat mijn gsm toestel geleverd is. Geen gsm gehad geen briefje in de brievenbus. Niks bij de buren maar wel afgetekend wat niet mijn handtekening. Post gebeld Orange gebeld. Antw: we moeten het onderzoeken maar wel betaald. Zaterdag vertrek ik op vakantie daar s
Vraag
•
Orange Telephone
2.8K
1
0
0