Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Verzekering toestellen

Ik had eens een vraagje ik wil kunnen zien waar de verzekering van mijn toestel staat maar ik vind het nergens niet en wil wel zeker weten of mijn toestel verzekerd is ook al werd dit vermeld in de shop maar wil een zekerheid hebben dat die effectief zo is ?

Vraag

• 

Verzekering

3K

4

0

• Geaccepteerde oplossing

Visual voicemail

Iemand ervaring met de Visual voicemail?heb deze zojuist geactiveerd maar vraag me of wat de positieve ervaringen zijn hierrond?

Vraag

• 

Tips & Tricks

2.8K

2

0

• enkel tv en internet

@Totem of @AlexandraW is het misschien een suggestie of een idee om enkel vast internet met tv of zonder tv te nemen? Nu is het bij elk abonnement , uitgezonderd de flybox, overal een gsm abonnement erbij. Vind het jammer dat er geen keuze is in een vrij internet abonnement te nemen met onbeperkte v

Vraag

• 

Suggestie

2.6K

3

0

messenger waar vind ik die

op mijn eerdere vragen heb ik al 2 keer het antwoord gehad je moet messenger gebruiken om orange te contacteren. ik heb dat niet op mijn laptop windows 10. Facebook heb ik ook niet, een smartphone ook niet. Waar vind ik messenger dan?

Vraag

• 

Orange Telephone

5.9K

1

0

• App crashed steeds IOS

Sinds laatste update werkt app niet meer telkens je app open doet crashed deze verwijderen/opnieuw installeren helpt niets. IOS 13.1.3 op iphone XR begrijp niet dat Orange nog steeds geen fix heeft gepushed na 3 dagen! komaan Orange, wake up.

Vraag

• 

App My Orange

2.1K

2

0

0

nieuwe simkaart met nummerbehoud

via deze weg eens proberen of ik een antwoord of hulp kan krijgen. Vandaag weer 1u 25 min aan de lijn gehangen(nee dit lieg ik niet) met orange om een nieuw collibrie kaartje te bestellen en dit na reeds weken proberen mijn probleem uit te leggen dat mijn reeds ontvangen simkaartje niet te activeren

Vraag

• 

Orange Telephone

5.6K

5

0

• Google Nest Hub in België en bij Orange

Google Nest is eindelijk in België verkrijgbaar... zie deze link: https://www.hln.be/ihln/eindelijk-google-nest-hub-en-mini-nu-ook-beschikbaar-in-belgie~a63a69ef1/ Nood aan een slimme assistent? Wie nu intekent voor een jaarabonnement bij Orange (Koala, Cheetah, Arend (Premium), Love Duo/Trio) krijg

Vraag

• 

Suggestie

4.3K

2

0

• Orange doet beter dan verwacht

Orange heeft in het derde kwartaal meer winst en omzet behaald dan verwacht. De nieuw geïntroduceerde bundel ‘Love Duo’, met mobiele telefonie en internet maar zonder digitale televisie, heeft een “geslaagde introductie” achter de rug, meldt het bedrijf woensdag voorbeurs. link: https://www.nieuwsbl

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.7K

1

0

• Webpromo's voor herlaarkaarten

Ik zag op de orange.be hoofdpagine dit: " Herlaadkaarten Gigaveel data voor 15 €" en ik klikte daar op -> orange.be/nl/producten-en-diensten/herlaadkaarten daarna op " Daarna heb ik gekozen voor tempto giga en besteld "Tempo Giga 4 GB, 50 belminuten, 4000 sms'en Webpromo: bestel nu! Betaal 10 € en o

Vraag

• 

Orange Telephone

3.1K

1

0

0

• Klantendienst niet bereikbaar

Is de klantendienst niet bereikbaar? telkens ik de optie kies om een medewerker te spreken verbreekt mn telefoon de verbinding

Vraag

• 

Suggestie

1.7K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K