Geaccepteerde oplossing
Heeft er iemand ervaring met de orange cloud? ben je er tevreden mee? Zou je het anderen ook aanraden of niet echt? groetjes, Mina
Vraag
•
Orange Cloud
4.2K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ik wilde mij onlangs registreren voor de Orange Cloud maar telkens als ik mij probeer te registreren krijg ik een Error Pro-5102 bericht. Zijn er nog mensen die dit probleem zijn tegengekomen of weten hoe het opgelost kan worden?
Vraag
•
Orange Cloud
2.1K
2
0
Hoe zet ik mijn visual voicemail aan? Is dat in de instellingen van mijn telefoon of moet ik iets installeren ?
Vraag
•
Voicemail
2.1K
2
0
Hoi, zonet een mail gekregen met de vermelding: We hebben een aanvraag voor de annulering van je abonnement voor het plan Orange VCloud 32GB ontvangen. Je ontvangt een bericht zodra het proces is afgerond. Dit kan zijn op het moment dat je abonnement afloopt. Ik heb niks aangevraagd om of te zeggen
Vraag
•
Orange Cloud
2.5K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik ben overgestapt naar een koala limited abonnement en er werd mij gezegd dat ik een coyote-abonnement zou krijgen met mijn tarief. Als ik via coyote probeer in te loggen wordt er mij gezegd dat het service niet is inbegrepen in mijn abonnement. Wat is hier aan de hand? Coyote was 1 van de r
Vraag
•
Coyote
5K
2
0
Ik wil mijn echtgenote ook Orange maken. ( Abonnement uiteraard ) 🥴 Nu heeft ze gezien dat ik coyote gebruik wat bij inbegrepen zat in mijn abonnement. Ik lees hier nergens iets meer van bij de nieuwe abonnementen maar weet er iemand of dit nog te verkrijgen is ? Uiteraard wil ze dit ook hebben. Ze
Vraag
•
Orange Telephone
6.1K
2
0
0
Even voor alle zekerheid ook een seintje geven aan de Tribe community. Mijn probleem: De cloud is in de laatste versie qua functionaliteit qua plaatsen van bestanden en ook qua uploaden van mappen aangepast. Een oplossing waarmee te leven valt. Waarvoor dank. Wil ik mappen of een bestand delen met e
Vraag
•
Orange Cloud
2.7K
2
0
@Totem en @AlexandraW , Elke klant binnen Orange kan een gsm aankopen met een korting die gelinkt wordt aan hem of haar abonnement. Elke nieuwe klant krijgt korting van 3 maanden op een nieuw abonnement. Waarom krijgt een bestaande klant deze korting niet bij een upgrade naar een hoger abonnement ?
Vraag
•
Suggestie
4K
3
0
Hey hey, Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. Iemand die mij hiermee kan helpen?
Vraag
•
Tips & Tricks
6.1K
3
0
@Totem en @AlexandraW , Kan er bij Orange ook niet een optie komen dat je kan kiezen voor 1 app naar keuze die men vaak gebruikt. Dit concept is er bij Telenet en Proximus om een app naar keuze te selecteren die veel gebruikt wordt door de klant en daar is geen data verbruik op. Denk dat dit misschi
Vraag
•
Suggestie
3.2K
3
0