Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Voicemail uitschakelen

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Vraag

• 

Voicemail

112.8K

3

0

FTP 'en naar Orange cloud

De interface van orange cloud is mijn inziens niet de meest overzichtelijke op het WWW. Er moeten eerst bestanden geüpload willen er albums en mappen gemaakt kunnen worden. Eigenlijk is dit het paard achter de wagen spannen. Eerst wil de gebruiker natuurlijk een album of map kunnen maken voordat hij

Vraag

• 

Orange Cloud

3.2K

2

0

0

• Geniet ik nog van Coyote bij een tariefwijziging?

hallo, heb nu de Panter Limited Edition met Coyote erbij, heeft de Cheetah pro ook nog gratis Coyote? omdat er niets bij staat van Coyote mvg.

Vraag

• 

Coyote

8.6K

4

0

Mijn gsm blokkeert vaak: kan ik 'm terugbrengen?

Als ik mijn smartphone een maand geleden aan gekocht heb en hij blokkeert veel te veel kan ik deze dan terug geven en mijn geld terug vragen??

Vraag

• 

Verzekering

2.5K

1

0

Coyote app - hoelang nog gratis beschikbaar ?

Hallo, Heb daarjuist een Arend afgesloten om ook gebruik te maken van de iCoyote app. Maar wat lees ik in mijn abonnement: Coyote Onbeperkte toegang tot de dienst Coyote voorbehouden aan Orange-klanten met een abonnement van meer dan 20 euro (Koala, Cheetah en Arend) tussen 1 september 2016 en 30 ap

Vraag

• 

Coyote

20K

1

0

• Suggestie: My Orange App

Hierbij toch nog een verbetering van de My Orange APP die het beter zou maken voor de klant. Er is al eerder aangegeven om eventueel een abonnements wijziging erin te zetten maar zou het niet beter en practischer zijn om alles te integreren in de MY Orange APP. Bedoel dan dat men kan zien naar het v

Vraag

• 

Suggestie

2.1K

1

0

• Coyote registratie lukt niet

Hallo ik heb sinds een week een arend abbonement ik heb de coyote app geinstaleerd via de mobiele data ik heb ook de 4g netwerk gebruikt om in te loggen maar hij blijft maar aangeven dat mijn nummer niet herkenbaar is in het systeem iemand al ervaring mee gehad??

Vraag

• 

Coyote

7.7K

6

0

0

Coyote: geen registratie mogelijk

Sinds een 2 tal weken wil de coyote app zich niet meer registreren bij Orange. Ik krijg de foutmelding dat ik moet geconnecteerd zijn met het Orange netwerk. Voor alle duidelijkheid, ik ben wel degelijk verbonden met het Orange netwerk. Mijn toestel is wel een dual sim en de orange kaart staat als 2

Vraag

• 

Coyote

3.2K

1

0

0

Hoe Orange Cloud synchroniseren op toestellen?

Goedemorgen, ik werk met een Samsung tablet en een smartphone van Samsung. Mijn vraag is nu: op beiden staat de Cloud van Orange. Maar toch heb ik verschillende mappen. Hoe krijg ik op beide toestellen dezelfde inhoud en mappen? Dank bij voorbaat, Josette

Vraag

• 

Orange Cloud

4.3K

1

0

• Orange cloud pc niet inloggen en GSM nr niet in database

Kan me niet meer inloggen op Orange cloud PC versie en als ik mijn inlog terug aanvraag via gsm nr dan krijg ik een melding dat nummer niet in de database zit. Iemand die me kan verder helpen?

Vraag

• 

Orange Cloud

2.8K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten