hallo Ik zou graag papieren facturen ontvangen. Hoe moet ik dit regelen? MVG ALi Riza
Vraag
•
Tips & Tricks
3.9K
1
0
0
HoiHeeft iemand dit nog voorgehad? Maar als ik mijn iPhone niet opneemt blijft hij bellen en na een minuut of zo,stopt ie en word de lijn verbroken. als ik de lijn afduw dan gaat wij wel naar de voicemail. iemand een idee hoe ik mijn voicemail terug actief krijg als ik niet opneem? heb gezocht maar
Vraag
•
Voicemail
3.2K
1
0
0
Hallo, ik probeer me in te loggen op https://cloud.orange.be/ui/jsp/login.jsp nadat ik deze mail had ontvangen : (onderaan). maar ik ken het gsm-nummer nog wel, maar deze is helaas niet meer in gebruik, en het wachtwoord ben ik vergeten. als ik een nieuw ww wil aanvragen, zou ik een 'smsje' op dat n
Vraag
•
Suggestie
1.8K
1
0
0
Beste, Mijn SPB pakketje is binnengekomen en heb het ingevuld. Maar moet ik dit bij mijn Orange shop afgeven waar ik mijn smartphone heb gekocht, of bij het bpost postkantoor. Mvg Jano
Vraag
•
Verzekering
1.5K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Ik heb al minimaal 30 dagen een Mobile Insurance 8 op mijn Samsung A70. Maar ik heb dus een vraag daar over, mijn smartphone is vandaag uit mijn hand gevallen. Mijn scherm is helemaal kapot, en ik heb dus een verzekering bij Orange maar ik wist niet als ik nog moet bij betalen om mijn scherm
Vraag
•
Verzekering
2.6K
1
0
0
Is er al iets bekend van een update voor de my Orange app voor op Android 10? De app crasht momenteel
Vraag
•
App My Orange
1.7K
2
0
0
Hallo, ik kreeg volgende bericht (zie bijlage) in het frans toegestuurd. Het gsm nummer is niet bekend op internet. Ik heb het onmiddellijk geblokkeerd. Dit is volgens mij niet afkomstig van Orange.
Vraag
•
Orange Telephone
4.9K
1
0
0
Ik kan niet meer inloggen via de site, klantenzone, of zelfs via ITS ME. Krijg de melding dat ik een account moet aanmaken. De App werkt wel nog. Kan mijn account terug geactiveerd worden?!
Vraag
•
App My Orange
1.1K
1
0
0
Hallo, ik nam recent een nummer en simkaart over van mijn ex-werkgever. Ik ging van een abo naar een prepaid-kaart. Ik registreerde via identificatie door te herladen (er ging geld van mijn bankrekening) maar nu kan ik nog altijd niet bellen en ben ik nog altijd voor niemand bereikbaar. Hoelang zou
Vraag
•
Orange Telephone
1.4K
1
0
0