Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Papieren Factuur

hallo Ik zou graag papieren facturen ontvangen. Hoe moet ik dit regelen? MVG ALi Riza

Vraag

• 

Tips & Tricks

3.9K

1

0

0

• 5000

Helpdesk werken al hele dag niet

Vraag

• 

Orange Telephone

1.5K

1

0

0

• Voicemail iPhone werkt niet indien geen antwoord

HoiHeeft iemand dit nog voorgehad? Maar als ik mijn iPhone niet opneemt blijft hij bellen en na een minuut of zo,stopt ie en word de lijn verbroken. als ik de lijn afduw dan gaat wij wel naar de voicemail. iemand een idee hoe ik mijn voicemail terug actief krijg als ik niet opneem? heb gezocht maar

Vraag

• 

Voicemail

3.2K

1

0

0

• Orange Cloud wachtwoord vergeten telefoonnummer niet meer in gebruik

Hallo, ik probeer me in te loggen op https://cloud.orange.be/ui/jsp/login.jsp nadat ik deze mail had ontvangen : (onderaan). maar ik ken het gsm-nummer nog wel, maar deze is helaas niet meer in gebruik, en het wachtwoord ben ik vergeten. als ik een nieuw ww wil aanvragen, zou ik een 'smsje' op dat n

Vraag

• 

Suggestie

1.8K

1

0

0

• SPB pakketje binnengekomen.

Beste, Mijn SPB pakketje is binnengekomen en heb het ingevuld. Maar moet ik dit bij mijn Orange shop afgeven waar ik mijn smartphone heb gekocht, of bij het bpost postkantoor. Mvg Jano

Vraag

• 

Verzekering

1.5K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Mobile insurance vraag

Beste, Ik heb al minimaal 30 dagen een Mobile Insurance 8 op mijn Samsung A70. Maar ik heb dus een vraag daar over, mijn smartphone is vandaag uit mijn hand gevallen. Mijn scherm is helemaal kapot, en ik heb dus een verzekering bij Orange maar ik wist niet als ik nog moet bij betalen om mijn scherm

Vraag

• 

Verzekering

2.6K

1

0

0

• My Orange app android 10

Is er al iets bekend van een update voor de my Orange app voor op Android 10? De app crasht momenteel

Vraag

• 

App My Orange

1.7K

2

0

0

• Is dit een spambericht?

Hallo, ik kreeg volgende bericht (zie bijlage) in het frans toegestuurd. Het gsm nummer is niet bekend op internet. Ik heb het onmiddellijk geblokkeerd. Dit is volgens mij niet afkomstig van Orange.

Vraag

• 

Orange Telephone

4.9K

1

0

0

• Mijn account in klantezone is verwijderd!

Ik kan niet meer inloggen via de site, klantenzone, of zelfs via ITS ME. Krijg de melding dat ik een account moet aanmaken. De App werkt wel nog. Kan mijn account terug geactiveerd worden?!

Vraag

• 

App My Orange

1.1K

1

0

0

• Nummer overgenomen van bedrijfstelefoon (en werkt niet meer)

Hallo, ik nam recent een nummer en simkaart over van mijn ex-werkgever. Ik ging van een abo naar een prepaid-kaart. Ik registreerde via identificatie door te herladen (er ging geld van mijn bankrekening) maar nu kan ik nog altijd niet bellen en ben ik nog altijd voor niemand bereikbaar. Hoelang zou

Vraag

• 

Orange Telephone

1.4K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten