Geaccepteerde oplossing
Help! Vandaag kreeg ik de leuke sms dat ik tickets heb gewonnen voor frozen en hiervoor tot middernacht tijd heb om mijn plaatsen te bevestigen via de winnaarsmail. Helaas heb ik deze mail nooit ontvangen terwijl de mail om mijn facturen te betalen wel steeds in mijn postvak IN terecht komt. Ook in
Vraag
•
App My Orange
7K
1
0
0
Ik las iets heel interessant!! Ben wel benieuwd!! Orange België maakt RCS de komende maanden beschikbaar voor zijn klanten. Zij zullen mogelijk als eerste aan de slag kunnen met de verbeterde vorm van sms die het delen van onder meer afbeeldingen en gif's mogelijk maakt. Orange en RCS RCS, ofwel Ric
Vraag
•
Suggestie
5.4K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo ik heb de Orange radio app geïnstalleerd op mijn I-phone. Ik heb deze alleen nog maar via de wifi gebruikt. Nu mijn vraag: gebruikt deze veel data als je via 4G luistert?
Vraag
•
Tips & Tricks
3.3K
3
0
Ik kan het deropuit bon van orange niet claimen. Er blijft een error voorkomen met dat ik de app moet herstarten voor deze te claimen. Heb dit al meer maals gedaan zonder succes, andere kan ik wel openen. Mvg,
Vraag
•
App My Orange
4.2K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen ik heb mij gsm nummer kunnen behouden van Telenet naar Orange maar ik heb wel een paar dagen moeten blijven bellen met mij Telenet Kong abonnement tot mijn ontvangst weg viel van Telenet en dan mijn Orange sim kaartje in gestoken dan kon ik ook bellen met Orange met mij zelfde nummer
Vraag
•
Orange Telephone
7.4K
2
0
Wegens de betere leesbaarheid en een beetje vervuiling van het eerste topic over dit onderwerp gaan we best hier verder.
Vraag
•
App My Orange
2.6K
2
0
Wat ik goed vind Orange mobile app is voor u betalingen te doen hoe een trouwe klant van bonus kan genieten dank u voor thank You van Orange bij bijvoorbeeld Orange mobile app is handige app
Vraag
•
App My Orange
1.3K
1
0
Hallo ik heb nog is geprobeerd nu werk coyote terug op mij gsm raar maar waar ik heb het gedownload via 4g na installatie coyote heb ik geklikt op Orange klant dan niet inschrijven of log in pakken gewoon overslaan geklikt werk weer terug normaal dat is raar maar waar soms werk die app niet nu weer
Vraag
•
Coyote
3.5K
2
0
Hallo ik heb recht op coyote want ik love gekombineert gsm abonnement van arrent. Maar coyote werk op mij gsm helemaal niet meer. Graag meer informatie over die problemen. Voor rest van orange wel te vrede..
Vraag
•
Coyote
3.6K
1
0
0