Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Orange app

Sinds de laatste update werkt de app niet meer. Vraagt steeds telefoonnummer, zegt dan dat er een sms is gestuurd met 6 Cijferinge code. Maar krijg de sms nooit.....

Vraag

• 

App My Orange

3.3K

2

0

• Aanmelden

Kan mijn gsm nummer ingeven maar krijg geen sms voor de 6 cijferige code in te geven op de my Orange app

Vraag

• 

App My Orange

2K

2

0

0

• Geen toegang tot de orange app

Vandaag moest ik voor de zoveelste keer mijn nummer invoeren voor toegang te krijgen de de orange app. Heb nog steeds geen sms met code ontvangen?

Vraag

• 

App My Orange

2.9K

3

0

0

• Badge cloud

In heb al paar dagen mijn cloud geactiveerd maar nog steeds deze badge niet gekregen is dit normaal?

Vraag

• 

Orange Cloud

2.7K

5

0

• Geen iCoyote meer en Cloud werkt ook niet...

hallo sinds kort terug Orange Love klant met 2 Limited Koala abbonnementen. Zit iCoyote niet meer in deze abbonnementen? iCoyote staat ook niet meer bij de info van abbonnementen. Cloud werkt ook niet... (kan niet aanmelden) Of moet ik iets langer wachten? ben pas geactiveerd sinds gisteren.

Vraag

• 

Coyote

5.4K

1

0

0

• Van het kastje naar de muur

Jarenlang gelukkig geweest als trouwe correcte klant terwijl we bij enige problemen bijna altijd van het kastje naar de muur gestuurd werd. Nu geeft Orange ons het gevoel als klant niet meer welkom te zijn omdat een overdracht op naam van lijn invaldeit echtgenoot eindeloos geweigerd wordt door onwi

Vraag

• 

Suggestie

2.1K

2

0

• Gsm stuk

Hoe geraak ik aan de nummer van verzekering van Orange men gsm is stuk en heb aangiften gedaan gisteren en zou een mail krijgen die ik moet bevestigingen. Maar heb geen mail gehad en vraag me nu ook af of nu men doosje aan krijg vrijdag voor men kapotte gsm in In te steken

Vraag

• 

Verzekering

2.9K

2

0

0

Opgeslagen foto's terughalen uit Orange Cloud

Vorige week telefoon kwijtgespeeld. Nu had ik graag alle opgeslagen foto's op m'n geheugenkaart gezet. Hoe kan ik opgeslagen foto's terughalen uit Orange Cloud ??? Mvg, Serge

Vraag

• 

Orange Cloud

2.5K

1

0

• Coyote niet actief

Hallo, Mijn coyote abonnement is niet meer actief. Kunnen jullie mij helpen, want dit zat in het Koala abonnement inbegrepen. Alvast bedankt. Groetjes, Kristof

Vraag

• 

Coyote

5.7K

2

0

0

Hoe wisselgesprek activeren?

Hallo, als ik wisselgesprek wil activeren komt er op simkaart of netwerkfout. Dacht eerst daf het probleem de gsm zelf was maar bij een andere gsm is dit juist hetzelfde Mvg bouden jari

Vraag

• 

Second call

9.5K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten