Geaccepteerde oplossing
Hallo Tribe, Ik heb de indruk wanneer ik met mijn GSM naar mijn vaste telefoon bel, dat dit verbruik wordt afgetrokken van mijn belminuten. Met andere woorden, klopt het dat orange circle enkel geldig is van GSM naar GSM, en niet van GSM naar vaste telefoon? Groetjes
Vraag
•
Suggestie
6.6K
1
0
Heb 3 abbonement bij orange en nu zie ik via de app alleen mijn nummer. En de andere 2 niet hoe kan dat?
Vraag
•
App My Orange
5.2K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Goedenavond hier ben ik weer, sinds 13/11 is hier orange tv en internet geïnstalleerd ( en super content mee hadden dit al veel vroeger moette doen) nu is mijn vraag word dit zichtbaar in mijn overzicht op mijn orange?want tot op heden krijg ik alleen mijn gsm abbonement te zien.
Vraag
•
App My Orange
2.3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Heb enkele weken geleden een ander gsmnummer aangevraagd. Ook gekregen. De Orange cloud op het oude nummer is uitgeschakeld. Krijg telkens berichten en telefoons op het nieuwe nummer die bedoeld zijn voor de vorige bezitter. Om terug aan mijn Orange cloud te kunnen wil ik me registreren met mijn nie
Vraag
•
Orange Cloud
2.4K
2
0
0
Ik heb vandaag 15€ herladen via de app maar ik krijg mijn gratis smsn en facebook niet hoe komt dit ik heb ook geen bevestigings sms gekregen maar dit is wel van mijn rekening gegaan
Vraag
•
App My Orange
3.1K
4
0
Goedemorgen, ik krijg telkens als ik de laptop aanzet een venstertje Welkom van Orange Cloud. Al vul ik mijn gegevens goed in. Terwijl mijn internet voor de rest perfect werkt. Op tablet en smartphone géén probleem. Groetjes Josette
Vraag
•
Orange Cloud
5.8K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb net de Orange Cloud app geïnstalleerd op mijn PC en vervolgens een account aangemaakt. Ik kan inloggen op Orange Cloud in de webbrowser maar de PC applicatie geeft een foutmelding bij het inloggen: "Service unreachable. Check your network connection, or try again later." Dit duurt nu al 2 dag
Vraag
•
Orange Cloud
34.8K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb onlangs een nieuw gsm nummer van orange wordt deze automatisch aangepast in de Orange app voor controleren van mijn gebruik enz Of moet ik hem zelf ergens aanpassen
Vraag
•
App My Orange
5.3K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, Vraagje over de coyote app... Ik ben pas klant van Orange en heb gekozen voor Koala Limited mede omdat hierin toegang zit tot de Coyote App twv 11,99 euro/maand. Als ik de Coyote app installeer, krijg ik enkele keuzes waaronder de knop "orange klant?" Als ik hierop klik terwijl ik ve
Vraag
•
Coyote
13.6K
1
0
0
In kort, sommige diensten staan toe je wachtwoord opnieuw in te stellen door een sms-code te versturen, maar in onderstaant artikel staat uitgelegd dat je in america toegang tor je voicemail kunt krijgen met een ander nummer en via voicemail de sms kunt afspelen, hier heb je je pin voor nodig maar d
Vraag
•
Voicemail
38.1K
1
0