Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Hoe automatische voicemail instellen?

Ik spreek liever geen boodschap in als verwelkoming voor mijn voice mail. Bij andere providers heb je de optie dat bv. je tel.nr. zal worden herhaald... Is dit ook mogelijk?

Vraag

• 

Voicemail

8.5K

1

0

• My Orange app laadt niet

Hallo! Ik heb een probleempje met de My Orange app. Telkens als ik de app opstart, blijft het Orange-logo rechtsonder pulseren (alsof het laadt). Dit blijft gewoon pulseren zolang ik de app open laat (10 min+ al getest) maar de app blijft gewoon op het startscherm staan. Cache wissen en herinstaller

Vraag

• 

App My Orange

50.5K

2

0

• Hoe kan je je telefoonnummer aanpassen?

Kan ik mijn gsm nummer online of via de telefoon veranderen?

Vraag

• 

Suggestie

6.4K

2

0

0

Meer info over GSM recycleren

Hoe werkt om je oude gsm te recycleren bij orange . Moet je oude gsm nog volledig werken of is dit niet nodig ?

Vraag

• 

Suggestie

7.7K

2

0

• Inloggen op orange cloud

sinds de aanschaf van de nieuwe telefoon geraak ik niet meer op orange cloud. ik klik op aanmelden , dan geeft hij aan dat mijn wachtwoord niet meer klopt. Dan vul ik mijn gsm nummer in en klik op wachtwoord vergeten ? ... Daarna vul ik mijn gsm nummer in en klik ik " wachtwoord aanvragen " Daarna k

Vraag

• 

Orange Cloud

6.4K

1

0

0

Coyote abonnement activeren

Momenteel heb ik een prepaidkaart en zelf een abonnement genomen op 'coyote' via hun App. Graag zou ik een Koala Limited Edition abonnement nemen. Dit op zich is geen probleem, maar wat met het abonnement van Coyote welke men er gratis bij krijgt. Hoe moet ik dit omzetten?

Vraag

• 

Coyote

9.4K

2

0

0

Niet alle foto's op Orange Cloud app

hoe komt het dan ik al mijn opgeslaagde fotos wel kan terug vinden maar niet meer via de app van orange cloud enkel maar de geen dat ik recent heb toegevoegd maar die van de afgelopen jaren staan niet meer in de app

Vraag

• 

Orange Cloud

10.1K

1

0

0

Orange Cloud op de PC

Waar kan ik ergens de cloud van orange vinden op mijn computer? Voorlopig zet ik wel alles op een externe harde schijf van van 4 tb, maar ik weet niet of je bv. afbeeldingen-muziek-films appart kan opslaan. Dus op de schijf en dan andere items op de cloud zetten want ik weet ook niet hoe groot.

Vraag

• 

Orange Cloud

11.4K

1

0

Coyote van je abonnement gebruiken op mini toestel coyote?

Hallo, je krijgt bij orange gratis toegang tot de coyote app... ik heb ook en coyote mini toestel, is er een manier om op dat toestel ook elke maand gratis te hebben? mvg Niels

Vraag

• 

Coyote

18.3K

1

0

0

• My Orange App herkent mijn nummer niet

Mijn orange app herkent mijn nummer niet en ben 100% zeker dat ik mijn nummer juist invul. Weet iemand hier een oplossing voor?

Vraag

• 

App My Orange

12.3K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten