Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Hoe wisselgesprek inschakelen op iphone?

Bij het inschakelen van 'wisselgesprekken' op mijn iphone 7 krijg ik als melding 'instelling voor wisselgesprek kan niet worden bewaard'. Hoe kan ik dit oplossen?

Vraag

• 

Second call

8.6K

1

0

0

Orange Cloud : Tutorial of 'handleiding' beschikbaar ?

Waar kan ik tutorials (de juiste niet commerciële) en/of nuttige handleiding terugvinden over Orange Cloud? Het is vervelend als een hoop zaken niet echt intuïtief opgebouwd zijn, en je steeds proefondervindelijk tijdrovend zoekwerk dient te verrichten om uiteindelijk te achterhalen dat 'jouw' gebru

Vraag

• 

Orange Cloud

4.4K

2

0

• Inloggen op orange cloud, "internet is niet beschikbaar"

Ik had Orange Cloud op mijn Samsung S4 mini staan, maar omdat het niet goed werkte heb ik het verwijderd en terug geïnstalleerd, maar iedere keer dat ik nu wil inloggen zegt hij 'internet niet beschikbaar'? En dat terwijl er zowel Wifi als 4G beschikbaar is. Ook al geprobeerd met één van beide, maar

Vraag

• 

Orange Cloud

43.3K

2

0

0

• Problemen met versturen e-mail

Heb herlaadkaart van Orange van 15 euro en het lukt me niet om de mail in te stellen in de app op de gsm Huawei p20 lite , zegt steeds kan geen verbinding maken. Op andere gsm P10 met orange abo dolfijn werkt het wel. Daar werkt het via .... instellingen inkomende mail POP3 in.telenet.be beveiliging

Vraag

• 

Tips & Tricks

22.5K

1

0

Hoe live foto’s bewaren op orange cloud

Weet er iemand hoe ik mijn live foto’s kan toevoegen aan mijn orange cloud? Wanneer ik deze soort foto’s op Orange cloud zet wordt alleen het jpeg gedeelte opgeslagen waardoor het live gedeelte niet meer bestaat.

Vraag

• 

Orange Cloud

46.9K

2

0

6-cijferige code niet ontvangen MyOrange

Ik ben onlangs overgestapt naar Orange en om de app te configureren heb je een 6-cijferige code nodig die Orange je stuurt via sms. Eerst werkte het perfect, maar aangezien enkele functies in de app niet werkten had ik besloten de app te herinstalleren. Echter moet ik de app opnieuw configureren en

Vraag

• 

App My Orange

47.5K

1

0

0

Hoe voicemailbericht doorsturen naar ander nummer?

hallo, is het mogelijk een Voicemailbericht door te sturen naar een ander nummer? bedankt!

Vraag

• 

Voicemail

11.9K

1

0

0

Orange cloud foto’s van cloud naar toestel

Beste, sinds gisteren orange cloud gedownload en heb er inmiddels 1000 foto’s opstaan. nu wilde ik de foto’s van mijn iPhone verwdijderen aangezien het toestel maar 16gb geheugen heeft. nu wilde ik natuurlijk voor de zekerheid testen of ik de foto’s nu ook terug kan zetten op mijn toestel. als ik al

Vraag

• 

Orange Cloud

50.5K

1

0

Hoe voicemail afwezigheid instellen op vakantie

Vroeger was het mogelijk om een voicemail in te spreken wanneer je met vakantie was en de beller niet toeliet om een bericht te laten omdat je deze toch niet zal beluisteren. Is dit niet meer mogelijk?

Vraag

• 

Voicemail

4.8K

2

0

0

Hoe code voicemail uitschakelen

Hallo, Ik zoek de code die ik moet ingeven voor mijn voicemail uiteschakelen, voor mijn oude provider was dit ##002#. Mijn abbonoment is via het werk, shape plus. De rinkeltijd verlengingen naar 30 sec is mij wel gelukt met deze code. **61*+32495955555*11*30#[bellen]

Vraag

• 

Voicemail

18.3K

4

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K