Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Foto's komen automatisch in Orange Cloud. Hoe kan je dit uitzetten?

Sinds ik de Orange Cloud heb geinstalleerd op m'n Iphone, slaat deze direct ook alle foto's op in de cloud. Dit wil ik niet. Hoe kan je instellen dat je enkel handmatig dingen opslaat op de Orange Cloud? Alvast bedankt.

Vraag

• 

Orange Cloud

66.5K

1

0

• Top up data niet zichtbaar in My Orange app

Een uur geleden 3gb extra mobiel internet aangevraagd, mail gekregen met de melding dat dit geactiveerd zou worden en ik een bericht zou ontvangen bij activatie. Nu nog steeds niets ontvangen..

Vraag

• 

App My Orange

13.7K

2

0

0

• Coyote versus orange radio

Ik maak graag gebruik van orange radio in de wagen. Maar gelijktijdig coyote gebruiken geeft in 80% van de gevallen een conflict, metname orange radio / geen geluid. Al wat in de instellingen liggen zoeken en een restart, maar dit geeft momenteel geen oplossing. Wie weet hier raad mee?

Vraag

• 

Coyote

65.8K

1

0

• Kan je eigen ingesproken voicemail beluisteren?

Hallo, Bestaat er een mogelijkheid om je eigen ingesproken voicemail te beluisteren? Ik heb perongeluk op een avond een voicemail ingesproken naar een collega, Nu wil ik horen wat ik ik precies heb verteld in die voicemail

Vraag

• 

Voicemail

83.1K

1

0

0

• Reparatie gsm: geen vervangtoestel

In oktober 2017 heb ik een gsm LG10K aangekocht met een abonnement. Begin februari begon de batterij raar te doen. De accu stond op 100% en bleef daar op staan. Dan van het ene op het andere moment viel de batterij uit. Ik heb hem toen voor reparatie binnengedaan in een orange shop. Anderhalve week

Vraag

• 

Verzekering

15.8K

2

0

0

My orange app werkt niet

Hallo, ik ben nu meer dan 3 maanden klant bij orange. Als ik de app installeer krijg ik steeds Bij mijn kinderenkon ik de app wel installeren. Kan iemand helpen? (Heb de app al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd)

Vraag

• 

App My Orange

75.8K

4

0

0

• Reparatie toestel: valt mijn toestel onder garantie

Hallo, Ik heb vorig weekend mijn Sony xperia binnen gedaan bj orange voor herstelling. Dit is een toestel via mijn abonnement dus hopelijk valt het onder garantie. In de winkel zeiden ze wel dat het kon zijn dat mujnmijn toestel niet onder garantie valt omdat de hoeken wat de kleur afgesleten is doo

Vraag

• 

Verzekering

18.4K

3

0

0

MyOrange-app werkt niet via Mifi-router

Hallo Tribers Om in het buitenland internet beschikbaar te hebben, schafte ik een Mifi-router (Netgear 790S) aan. En daarin zit een Tempo-Giga simkaartje. De combinatie werkt perfect, het enige wat niet werkt is de MyOrange-app, die geeft de melding: “Deze app is voorbehouden aan Orange klanten- Je

Vraag

• 

App My Orange

68.4K

1

0

0

• Volume mededelingen in voicemail veel te luid

Hallo Het geluidsvolume van de meldingen door de computer stem in mijn voicemail zoals bv: 'U heeft 6 nieuwe berichten' is altijd VEEL te luid ten opzichte van de ingesproken voicemail. Is er een mogelijkheid om dit apart stiller te zetten, zodat het volume van de gewone voicemail wel luid kan blijv

Vraag

• 

Voicemail

66.7K

1

0

0

• Elke keer opnieuw in de app inloggen. OPLOSSING

Moet je elke keer dat je de My Orange app opent, opnieuw inloggen en wachten op een verificatie bericht ? Dan zit je goed, volg volgende stappen om dit op te lossen. (GSM op de afbeeldingen staat in het Engels.) 1. Om te beginnen, ga je naar de instellingen van je telefoon. 2. In de categorie "Draad

Vraag

• 

App My Orange

66.9K

1

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K