Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Hoe online verzekering gsm opzeggen

Hey hoe kan ik online mijn gsm verzekering opzeggen?

Vraag

• 

Verzekering

81.4K

4

0

• Geaccepteerde oplossing

Meer info over de verschillende ProPacks

Bij mijn bestelling kreeg ik de keuze tussen reduction propack, surf propack en smartphone propack. Iemand een idee waar ik meer info vind over deze pakketten? Ik heb nu lukraak één gekozen.

Vraag

• 

Suggestie

10.8K

1

0

0

• Hoe de duur van je beltoon verkorten of verlengen voor de voicemail opneemt

Wist je dat je de duur van je beltoon kunt verlengen of verkorten voor de voicemail opneemt! Praktisch wanneer je altijd net te laat bij je telefoon bent bijvoorbeeld! 😉 Je kan beslissen of je telefoon, 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden zal rinkelen. Bel een van de volgende codes. Daarna krijg je ee

Vraag

• 

Voicemail

64.1K

16

0

• Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂 Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze li

Vraag

• 

Tips & Tricks

112.3K

16

0

• MyOrange App voor meerdere nummers

Als je zoals ik met meerderen op een factuur staat krijg je in de my Orange App toch enkel maar details van je eigeen nummer te zien en de globaal prijs voor het verbruik van die maand. Ook de andere nummers op die factuur zien de prijs en hun eigen verbruik. Zou het niet mogelijk zijn dat de titula

Vraag

• 

App My Orange

74.3K

1

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K