Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenWij zijn nieuwe klant. Eerst stond er dat we nog geen badges hadden wat logisch is maar nu staat er in mijn app dat ik niet ingeschreven ben voor Thank you. Nog iemand dit al gehad? Hoe zet ik dit recht? Mvg
Vraag
•
My Orange app
915
4
0
Ik wilde even vermelden dat ik Orange zeer dankbaar ben met Orange Thank You cadeau's! Het zijn leuke dingen waar ik dankbaar voor ben! Het is een fantastisch initiatief en leuk idee om klanten te verwelkomen en blij te maken en ik daarom ook zéér uitkijkend ben naar wat er achter de volgende badge
Vraag
•
Geschenken
331
0
0
0
Leuk dat we 1+1 tickets kunnen krijgen. wel heel spijtig dat dit enkel op dinsdag is. zou leuker zijn dat je, al is het het maar 1 ticket kon kiezen op een dag dat je kan ..
Vraag
•
Bioscoop
1.1K
2
0
0
Hallo, Manitou en het Orange Thank You team bieden jullie een kleine wedstrijd aan 😊. Hieronder vind je 3 kleine vragen, als je deze goed beantwoordt, probeer je een klein "verrassings" geschenk te winnen. Een kleine hint, het is voor de hongerigen 😊. We hebben 2 winnaars die worden getrokken uit
Vraag
•
Geschenken
3.4K
11
0
Kunnen jullie onbekende bellers van het buitenland stop zetten? Dit is niet meer normaal! Kom er zot van
Vraag
•
Klantenzone
1.2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben van plan één van de dagen (dinsdag) naar de film te gaan en zou is willen weten of ik deze de dag zelf zou moeten aanvragen of ik die bv maandag kan aanvragen
Vraag
•
Bioscoop
3.3K
6
0
Hoi Ik wil een bestelling doen bij de koffiemarkt.be via Orange Thank You. Als ik deze code wil activeren en op Accepteer druk, krijg ik een foutmelding. Ze stellen voor om de app te herstarten, wat ik al verschillende keren deed, maar echter zonder resultaat. Wat doe ik nu om toch mijn code te acti
Vraag
•
My Orange app
850
2
0
Hi, Onlangs was het mijn verjaardag (ongeveer 1 week geleden) en ik kreeg als leuke verrassing een orange thank you cadeau. Joepie! Ik wou het daarnet kiezen: maakte een keuze en kreeg een nieuwe pagina met daarin de link waarin ik naartoe moest gaan en de code die ik moest ingeven op de website voo
Vraag
•
Geschenken
1K
3
0
0
Ik ben volgende maand 19 jaar klant bij orange en dit is altijd via domiciliering betaald. Toch ben ik slechts een goede betaler ipv een perfecte betaler. iemand een idee hoe dit komt?
Vraag
•
Badges
705
1
0