Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Orange tracht klanten op lange termijn te binden met hun Orange Thank You programma. Zo was ik gebruiker van het RestoPass systeem, en zou ik deze maand (15 jaar klant)!de GOLD RestoPass ontvangen. Zonder enige melding beloont Orange niet meer met Restopassen ! Noch de gewone, noch de goldversie ! N
Vraag
•
Resto Pass
1K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Mijn kinderen kregen recent een orange abonnement. Ik betaal 🙂 Kan ik daarvoor de badge sponsor krijgen. Hoe doe ik dat?
Vraag
•
Badges
1.4K
1
0
0
Lukt mij al voor de 3 de keer niet mijn geschenk ven orange 4 weken gratis mijn magazines te verzilveren.
Vraag
•
Geschenken
1.2K
4
0
Ik mocht uit 6 games kiezen van ubisoft. Gisteren pas uitgekozen. Code gekopierd en ingevuld op de website daarna ingelogd op mijn account het scherm zei dat het gelukt was en nu kijk ik bij mijn games en zie ik er maar twee staan namelijk uno en just dance. (Deze had ik al). Wat nu? De website zegt
Vraag
•
My Orange app
691
1
0
Sedert dit jaar staat mijn RestoPass niet meer tussen mijn voordelen volgende maand 15 jaar klant
Vraag
•
Resto Pass
887
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, In welke volgorde krijg je de badges van tribe bij Orange thank you? Wan ik heb de eerste gekregen tribe verkenner, hoe zit het dan met de andere 3? Alvast bedankt voor de antwoorden Groetjes
Vraag
•
Badges
3.2K
4
0
Beste, De wifi laat vaak van zich afweten in ons huis. We hebben 2 wifi-versterkers en nog ondervinden we problemen.
Vraag
•
Klantenzone
799
1
0
Beste, Vanaf het moment dat we tegen de grens van een ander land en zelfs in het buitenland zijn hebben ons gezin (4 personen) slechte en zelfs geen netwerk. We kunnen dan niks doen, nog bellen, nog sms-en, ... Alsook het mobiele netwerk laat van zich afweten in het buitenland. Ook na het aanleggen
Vraag
•
Klantenzone
622
0
0
0
Hallo iedereen! Het is tijd om de winnaars van de Orange Thank You bekend te maken 😊. Bedankt voor je deelname, we zullen samen met @MatthieuD en @WendyF de tijd nemen om dit alles te analyseren om daarna veel moois voor te stellen 😉. We houden je uiteraard op de hoogte. Gefeliciteerd @Elodie1 , @
Vraag
•
Geschenken
3.2K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Worden er nog geschenken gegeven op je verjaardag en voor het eindejaar? Mvg Jimmy
Vraag
•
Geschenken
1.3K
1
0