Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • BIOSCOOP TICKETS

ik heb op 20/10 een mail gekregen dat ik recht had op een bioscoopticket.... sms FILM naar 8790... het duurde 1 dag alvorens ik een sms terugkreeg.... en die zei: uw gratis code is reeds gebruikt.... Met klantendienst gebeld..... er waren idd problemen met O-thankyou programm.... ze gingen het in or

Vraag

• 

Bioscoop

1.1K

1

0

0

• Code ticket cinema

Beste, ik ben reeds 3 j en 10maanden klant. Ik sms FILM naar 8790 en krijg de melding dat ik niet kan deelnemen aan het getrouwheidsprogramma. Hoe kan dit?

Vraag

• 

Bioscoop

737

1

0

0

• bioscooptickets

Ik ben meer dan 5 jaar Orange. Wou code voor bioscoopticket krijgen door FILM te texten naar 8790. Ik krijg geen enkele respons, meerdere keren geprobeerd. Het is al een hele tijd geleden maar vroeger lukte dit wel. Klantenservice is een klucht. Twee keer werd de verbinding verbroken na zeer lang be

Vraag

• 

Bioscoop

628

1

0

• Orange Thank You – Schattenjacht

Ugh iedereen! Grote aankondiging deze vrijdag! Orange organiseert een wedstrijd in het kader van zijn Orange Thank You loyaliteitsprogramma 😊. Schattenjacht nr. 1: Win een dag voor 4 personen in een wildpark op zondag 27 november 2022 Je kan deelnemen van 28/10 tot en met 07/11 inbegrepen, je hoeft

Vraag

• 

Missie

2.9K

4

0

• badge niet ontvangen

Hallo, Ik had normaalgezien de badge Globetrotter Adventurer moeten krijgen deze zomer, maar nog steeds niet ontvangen. Iemand die weet wat ik kan doen?

Vraag

• 

Badges

1.6K

1

0

• Hoe krijg je een badge ?

Heb geen badge gekregen voor dit ?

Vraag

• 

Badges

1K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Cadeau niet gekregen

Beste, Op 10 augustus heb ik via de app in het orange thank you programma een cadeau geaccepteerd van een gratis CD. Ik heb deze echter nog steeds niet ontvangen. Waar kan ik hier meer informatie over vinden?

Vraag

• 

Geschenken

1.2K

2

0

0

• orange verjaardagscadeau

Ik heb bij mijn cadeaus de optie voor een "gratis" wondr face wash bar gekregen, nu vraag ik mij af of deze effectief gratis is. Want als ik op de site van wondr ga kijken zie ik dat je verzending moet betalen bij bestellingen onder de 25 euro.

Vraag

• 

Geschenken

2.1K

2

0

0

• Badges

Hoi, Ik ben al jaarcen dag via domicilie aangesloten dus ook perfecte betaler. Nu is het dat deze badges niet geactiveerd zijn waardoor ik veel misloopt. Dus help🤣🤣🤣 ik ben een ramp in die dingen

Vraag

• 

Badges

977

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Orange referral programma

Hallo. Ik lees de info van het orange Peter programma op https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/referral-programma Hoe ik het lees lijkt het dat je hierdoor een extra nummer op je factuur krijgt. Maar dit is niet wat ik wil. Ik zou een familielid aanbevelen om bij lange te kom

Vraag

• 

Klantenzone

1K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten