Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Gratis filmticket - herroepen

Er staat nergens vermeld (tenzij ik het gemist heb) dat dit ticket enkel voor de eerstvolgende dinsdag geldig is. Ik wou een ticket aanvragen voor de volgende dinsdag Maar kreeg dus bericht dat het voor deze dinsdag was. Kan dit op een of andere manier herroepen worden? Alvast bedankt

Vraag

• 

Bioscoop

988

2

0

0

• Cadeau wonderbox

Dag, Heb een code gekregen van orange voor een wonderbox, maar deze werkt niet.... Iemand hier ervaring mee...?

Vraag

• 

Geschenken

2.3K

4

0

0

• Orange Thank You : End Of Year !!

Ugh Allemaal! Zoals je weet komen de feestdagen snel dichterbij! Totem is daarom verheugd om aan te kondigen dat we momenteel een Orange Thank You campagne aanbieden tot 20/12/2022 inbegrepen 😊. We stellen je verschillende acties voor 😉 je vindt ze hieronder: - Een Orange Thank You geschenk voor m

Vraag

• 

Geschenken

3.4K

9

0

• kortingcode voor geschenken

korting code wordt bij Wonderbox niet aanvaard

Vraag

• 

Geschenken

864

2

0

0

Orange Thank You

Nog iemand die een berichtje gekregen heeft voor een leuk cadeau samen met de wedstrijd voor Disneyland Parijs. De code voor de gratis magazines gedurende 4 weken blijk niet te werken. Ik krijg steeds ongeldige code. Is dit bij iemand wel gelukt?

Vraag

• 

Geschenken

1.9K

3

0

• Treedom

Via de Orange Thank You app heb ik een boom kunnen planten door Treedom - Is er iemand hier ook bekend mee of heeft er nog iemand een cacaoboom aangeplant? Thank You!

Vraag

• 

Geschenken

530

0

0

Commerciële emailing

Ik ontvang de laatste weken erg veel e-mails met aanbiedingen enz. Ik heb me al proberen uitschrijven, maar het heeft precies het omgekeerde effect. iemand die hetzelfde ondervindt? Neem ik best rechtstreeks contact met klantendienst? warme groet.

Vraag

• 

Klantenzone

1.2K

1

0

• Kleine enquête voor Orange Thank You : deel 3

Halloo! Dit is deel 3 van het Co-creatie project 😊. Zoals je weet, werkt Orange al samen met verschillende commerciële bedrijven en non-profitorganisaties. Hier zijn de vragen die we je willen stellen: Heb je specifieke ideeën met welke bedrijven Orange zou kunnen samenwerken voor dit loyaliteitspr

Vraag

• 

Suggestie

4.7K

18

0

• Kleine enquête voor Orange Thank You: deel 2

Hallo iedereen! Hier is het tweede deel van het Orange Thank You Co-creatie project 😊. Deze keer willen we de mening horen van mensen die Orange Thank You nog nooit hebben gebruikt. Allereerst raad ik je aan om naar deze link te gaan voor alle informatie over ons loyaliteitsprogramma te krijgen. Aa

Vraag

• 

Suggestie

3.1K

11

0

• Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Hello 🙂 Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen. Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen. Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar

Vraag

• 

Suggestie

9.7K

34

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K