Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Cadeau verdwijnt uit app

6 januari kon ik nog uit cadeaus kiezen. Er stond dat ik nog 33 dagen de tijd had dus ik had het nog niet geactiveerd. Nu, een week later, zijn ze verdwenen. Zeer misleidende tekst of een bug. In ieder geval zeer vervelend.

Vraag

• 

My Orange app

1.2K

1

0

0

• Tevredenheidspeiling Orange 2023

@Manitou Goede dag Beste leden van Orange Lounge kunnen jullie mij iets meer vertellen over hoe 2023 er voor jullie zal uitzien bij Orange. En wees gerust u kunt vrij u mening schrijven met de voor- en nadelen alleen zo kunnen we onszelf verbeteren met feedback van onszelf en Orange. Met vriendelijk

Vraag

• 

My Orange app

2.2K

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Thank you film

Ik ben al meer dan 20 jaar klant. Normaal kan je dinsdag toch naar de film 1 plus 1 Maar als we naar 8790 sturen dan krijgen we geen reactie

Vraag

• 

Klantenzone

1.5K

3

0

0

• eco geschenken

Een hele tijd geleden konden we als geschenk de keuze maken om een cacaoboom of zo te planten bij een cacaoboer of zoals geschenk van Orange thank you. Orange zorgde dan dat die boom geplant werd en jij mocht kiezen welke boom en de plaats. ik vind het jammer dat dit nu niet meer kan, dat was een ze

Vraag

• 

Geschenken

1.1K

2

0

• Voorlopige stopzetting internet en TV

Kan een abonnement van internet en TV even stopgezet worden als men bv voor enkele maanden in het buitenland is?

Vraag

• 

Klantenzone

1.2K

1

0

0

• Filmvoordeel gratis ticket cinema

Sinds wanneer geldt het filmvoordeel niet meer voor Kinepolis? Hoe komt dit? Trouwens, er is in West-Vlaanderen geen enkele deelnemende bioscoop.

Vraag

• 

Bioscoop

1.1K

1

0

0

• Orange thank you cadeau doorgeven lukt niet

Hallo, Zowel ikzelf als mijn vrouw hebben momenteel enkele cadeau's te kiezen in de Orange Thank you. We zouden deze willen doorgeven aan iemand uit onze geregistreerde family kring, maar we krijgen steeds de melding dat er iets is foutgegaan en dat we de app moeten herstarten. Nog iemand met dit pr

Vraag

• 

Geschenken

711

1

0

0

• Fotoprints stampix

Het eindejaarscadeau "fotoprints" van Stampix werkt niet, ik heb deze optie 2x gekozen daar het ook mijn verjaardag is geweest en beide malen werkt de link niet meer. De website geeft de melding dat deze actie is afgelopen. Niet kiezen voor deze optie dus! Jammer van Orange dat dit zo loopt, was vor

Vraag

• 

My Orange app

530

0

0

0

• Digital reload master badge

Ik vroeg me af wat er precies in aanmerking komt voor de badge. Je moet 5x herladen binnen 3 maand. Ik heb dit al gedaan maar heb de badge niet gekregen. Daarom vroeg ik me af of het enkel belwaarde is dat in aanmerking komt? Want ik heb 2x belwaarde en 3x data gekocht via de app van orange. Ofwel h

Vraag

• 

Badges

1.4K

2

0

• Nieuwe tarieven vanaf 15-01-2023 Go Extreme

Kreeg vandaag de tabel met nieuwe tarieven vanaf 15-01. Voor de Go Extreme wordt de datalimiet van 70 naar 300 GB opgetrokken als compensatie. Maar wat gebeurt er met het volume van 40GB dat nu geldig is binnen EU. De verhoging (en tot hoeveel) wordt niet vermeld....????

Vraag

• 

Klantenzone

840

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten