Orange Thank You

Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Hoe word je Orange filantroop?

Beste allemaal, Ik stelde deze vraag zelf en blijkbaar wist niemand het antwoord. Ik heb het intussen gevonden. Ik heb een cadeautje van Orange gekozen, namelijk eentje van Oxfam wereldwinkel. Als je dat kiest, word je blijkbaar filantroop. Bij deze opgelost 🙂 Prettige avond, Bloempje

Vraag

• 

Missie

3.5K

7

0

Orange thank you wedstrijd e-bike

als ik opbde link klik gekregen via SMS én in de Orange app krijg ik dit... ik kan dus niet deelnemen aan de wedstrijd 😭😮‍💨

Vraag

• 

My Orange app

2.2K

3

0

0

• Arrogantie in de orangeshop

Als recruit scout van Orange op arrogante wijze behandeld worden in de Orange shop van onze koninginnen stad lijkt mij meer dan een brug te ver. Ik ervaarde het weer eens aan de lijve toen ik deze keer voor mijn dochter passeerde waarbij zij onvoldoende werd ingelicht over de mogelijkheden bij herst

Vraag

• 

Missie

826

1

0

0

• Filantroop

Nog altijd geen idee waarschijnlijk

Vraag

• 

Badges

1.5K

2

0

0

Orange filantroop

Hallo allemaal, Hoe kan je Orange filantroop worden in de app? Alvast dank voor de info. Bloempje

Vraag

• 

My Orange app

2.3K

3

0

Melding

Hallo iedereen ik heb al enkele weken een ‘1’ staan bij ‘Mijn Orange” app, (zie foto). Ik vind nergens een melding dat hier naar verwijst. Iemand die mij hiermee kan helpen. Alvast bedankt.

Vraag

• 

My Orange app

2.1K

4

0

0

Streamz 1 maand gratis

Hey, Ik heb onlangs gezien dat je als je trio klant bent, 1 maand streamzz kunt gebruiken. Mar ik wou dit pas doen naar mijn vakantie en zag dat je dit kon starten voor 18 augustus, Maar nu vind ik het nergens meer terug, kan iemand mij helpen aub?

Vraag

• 

Geschenken

3.2K

2

0

Filantroop

Een klein vraagje: Hoe kan ik de badge van Filantroop behalen? Er staat namelijk in de app niet veel uitleg.

Vraag

• 

Badges

2.5K

2

0

• Loyaliteit

Beste, Ik ben zover ik me kan herinneren al klant bij Orange. Toen ik recent begon te werken was ik blij te horen ik via mijn werkgever een Orange abonnement kreeg. Aangezien ik al bij Orange zat liet ik dit abonnement overzetten op mijn nummer. Achteraf gezien heb ik hier wel wat spijt van omdat ik

Vraag

• 

Klantenzone

813

1

0

0

• Zie de exstra data niet die heb gekregen

Had data gekregen van Orange maar zie deze nergens staan ( was voor m’n verjaardag )

Vraag

• 

Geschenken

2.5K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten