Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
Nieuwe topic startenHallo allemaal, hoe kan je de badge filantroop behalen? groetjes
Vraag
•
Badges
1.5K
5
0
Hoe komt het dat mijn badge van domiciliering niet geactiveerd is terwijl ik dit al wel heel de tijd heb ?
Vraag
•
Badges
1K
1
0
0
Hoi iedereen, klopt het dat Kinepolis niet langer samenwerkt met Orange? Dank voor een bevestiging,
Vraag
•
Geschenken
1K
1
0
0
Net naar Kinepolis in Gent geweest met een mond vol tanden en een code voor een gratis ticket die geen waarde heeft. Blijkbaar werkt Orange niet meer samen met Kinepolis. Ik ben nu meer dan 6 jaar klant bij Orange,maar blijkbaar is Orange Thank You alleen nog goed om eens een extra gigabitje of een
Vraag
•
Bioscoop
2.1K
2
0
0
Onlangs verjaard en naar de Loire geweest (4G data nodig dus in Frankrijk met google maps). Ik blijf bij het goedkoopste data abonnement sinds corona (bijna alles wifi), maar ook om kosten te besparen. Keuze verjaardagscadeau : 1u belwaarde (bel bijna nooit) Reebok korting (sport niet) Wijn (drink g
Vraag
•
Geschenken
1.6K
3
0
0
Mijn kortingscode voor het gratis filmticket op dinsdag werkt niet
Vraag
•
Bioscoop
1.8K
2
0
0
Ugh aan iedereen! Totem zou graag Orange's 6de verjaardag vieren 😊 Hiep hiep hiep hoeraaa 😊 Voor deze grote gelegenheid is Totem blij te kunnen aankondigen dat je de mogelijkheid hebt om een geschenk te kiezen via het Orange Thank You getrouwheidsprogramma. Totem denkt altijd aan je 😊 Als je liev
Vraag
•
Geschenken
2.5K
3
0
Ik heb een orange-familie. Dit staat ook zo in de app met alle voordelen er bij. Nu keek ik naar de verschillende badges die ik nog niet behaald heb en de family-badge staat hier dus ook tussen. Hoe kan ik deze dan volbrengen of moet ik sturen naar de klantendienst? alvast bedankt voor een antwoord
Vraag
•
Badges
1.7K
3
0
0
Het orange thank you programma is een goed systeem. Er zijn interessante prijzen en je kan ze ook snel behalen. Ik heb dat elders nog niet gezien.
Vraag
•
Geschenken
1.1K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Is het correct dat de kinepolis actie gestopt is of kan dit nog steeds? alvast bedankt
Vraag
•
Bioscoop
3.2K
2
0
0