Hoi, Kan er iemand helpen ? Ik probeer al 2 weken om in te loggen in de klantenzone. Niets helpt, juiste paswoord, itsme,... ik wil voor mijn dochter een nieuw abonnement kiezen. Vroeger ging dat zo simpel via de klantenzone. Ik heb geen zin om weer eens naar een orange schop te gaan.
Vraag
•
Abonnement
3K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik verhuis naar het buitenland binnenkort en zou dan mijn gsm abonnement willen stopzetten. Zou mijn huidige abonnement wel nog willen houden voor enkele dagen eens ik daar ben, tot ik daar een nieuw nummer krijg. Kan ik mijn abonnement stopzetten via mijn klantenzone of online? Of moet ik echt naar
Vraag
•
Abonnement
3.7K
2
0
0
Ik had gezien dat het bij sommige providers mogelijk is maar bij orange nog niet. Is misschien wel een idee.... Zou zeker niet slecht zijn voor sommige gebruikers die dan nog meer gaan verbuiken van dat gene ze nodig hebben.... 😁😁
Vraag
•
Gebruik
6.9K
2
0
Hallo Kan ik ergens een factuur betwisten anders dan via telefoon? Ik heb graag alles op email staan. Sinds 1 augustus ben ik verhuisd en wou ik orange meenemen. Na 2 maanden bleek dat Orange het niet kon aansluiten omdat de dropkabel foutief zou zijn (PE14) maar volgens het bedrijf wat de kabel gel
Vraag
•
Betaling
4.9K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Gisteren en vandaag een prepaid nummer proberen herladen via https://www.orange.be/nl/online-herladen Geeft error: Er heeft zich een technisch probleem voorgedaan met het betalingsinterface. Gelieve later opnieuw te proberen. Wat zou het probleem kunnen zijn? Beste groet, Tom Vanthuyne
Vraag
•
Abonnement
4K
2
0
0
ik ben wss buiten bundel en als ik 0900 nr bel dan is het bezet toon kan ik dat zelf terug activeren dat ik het nr kan bellen is om aankopen te doen
Vraag
•
Abonnement
2.6K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Vrijdag naar de shop geweest voor nieuwe smartphone volledig betaald en een afzonderlijk abonnement,toen ik de vraag stelde of ik van de promo's kon genieten was het antwoord NEEN want jij bent al klant bij ons en deze zijn enkel voor nieuwe klanten ook bij online bestellingen.Eerder deze week had i
Vraag
•
Abonnement
3.9K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste Allen, Ik ben op zoek naar een manier om mijn simkaartnummer te vinden. Deze is niet meer leesbaar op de Simkaart zelf en als ik het via de Sim Card app opzoek, krijg ik niet de juiste nummer. Weten jullie toevallig nog een andere manier om dit nummer te verkrijgen? Alvast bedankt
Vraag
•
Activatie
45.6K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hey, misschien is dit een domme vraag maar ik heb gekeken om een gsm op afbetaling aan te schaffen. Ik heb alle configuraties geselecteerd en dan kom ik op een totale maandelijkse aflossing. Nu is mijn vraag of dat dit met of zonder het abonnement inbegrepen is. Alvast bedankt.
Vraag
•
Abonnement op afbetaling
2.9K
1
0
0