Geaccepteerde oplossing
Ik heb een berichtje gestuurd naar 4884 (berichtje naar de lijn), en ik kreeg een berichtje terug dat dit 2,10 euro koste. Wanneer ik kijk op mijn orange app, staat er bij “buiten bundel” 0,15 euro sms delijn. Hoe kan dit?
Vraag
•
Abonnement
7.2K
5
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, iemand een idee hoe ik cooldeals kan activeren? Alvast bedankt. Jimmy
Vraag
•
Activatie
3.6K
1
0
0
Sinds vorige week krijg ik af en toe dit bericht als ik iemand probeer te bellen vanuit Nederland naar België: "There is no record of this number." Iemand die weet wat hier precies speelt?
Vraag
•
Oproepen & SMS
3.5K
3
0
0
Ik ben al enkele maanden klant van orange en gisteren heb ik mijn belwaarde vernieuwd. Vandaag kreeg ik een bericht dat mijn belwaarde al bijna op is en dat ik een betaling zou gedaan hebben van 15 euro. Deze heb ik nooit gedaan. Natuurlijk is het handig dat ze bij dit bericht een link geven zodat j
Vraag
•
Gebruik
3K
3
0
0
Hallo,is het nr +32 2 431 98 77 een nr van orange en is die te vertrouwen?gr danny1
Vraag
•
Abonnement
35.3K
6
0
Hallo, Ik ben vorige maand blijkbaar buiten bundel gegaan met een abbo Koala, onbepekt bellen en sms en 4gb surfvolume. Ik had een paar uur voor het resetten van mijn maandelijke periode nog megabytes surfvolume over. Mijn nieuwe periode gaat in iedere 8ste van de maand. Ook had ik die maand een gra
Vraag
•
Abonnement
4.4K
5
0
Geaccepteerde oplossing
Ik verwijs even naar bijlage waarin je een screenshot treft van mijn verbruik. Ik heb gekozen voor een Love Pack Trio Koala. Ik heb mijn factuur pas betaald en merk op dat er extra kosten aangerekend worden. Ik begrijp deze kosten niet. Ik heb weinig sms verzonden/ tel (niets naar of van buitenland)
Vraag
•
Abonnement
7.1K
2
0
Het zijn 0900 nummer waar ik 2€ per minut moet betalen en zo heb ik dan crediet op mijn acount en kan ik filmps bekijken
Vraag
•
Abonnement
3.2K
2
0
Beste Ik ben op vakantie in Aruba, ik had vooraf op de website gecontroleerd of ik kon roamen binnen mijn abonnement. Volgens de website kon dit, maar bij het landen kreeg ik een sms van Orange waarin melding werd gemaakt van bijkomende kosten. Ik heb dan ook onmiddellijk mijn roaming uitgeschakeld.
Vraag
•
In het buitenland
4.1K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Ik verblijf momenteel in China. Ik heb dus eind augustus mijn abonnement bij Orange stopgezet en daar ook een bevestiging van gekregen. Toch blijf ik nog steeds facturen en betalingsherinneringen ontvangen (van september, oktober,…) waarbij de rekening ook steeds omhooggaat. Ik probeer al een hele t
Vraag
•
Abonnement
5.8K
3
0