Geaccepteerde oplossing
Hoe kan ik zien hoelang ik men gsm nog moet afbetalen?
Vraag
•
Restwaarde
41
1
0
Hoe kan ik als ouder in mijn Orange app zien hoeveel data mijn kind verbruikt per maand? Kan ik zien hoeveel tijd hij besteedt op welke sites of app? Zo nee, hoe kan dit eventueel wel?
Vraag
•
Tips & Tricks
55
2
0
Geaccepteerde oplossing
Goedemorgen mijn vader is klant bij jullie, en dit onder zijn btw nr van de zaak. echter is deze reeds een tijdje stopgezet en is hij op pensioen. Hoe kan ik de factuur omzetten naar particulier?
Vraag
•
Abonnement
43
1
0
Last month I changed my bundle to 12GB and that is 15 euros, why my bill until now 23 euros?
Vraag
•
Gebruik
45
1
0
Ik heb een Best Destinations Plus pass die niet werkt vanuit Oezbekistan (wel e-mail ontvangen dat die geactiveerd is). Vervolgens heb ik ook een Best Destinations lopende optie aangevraagd en geactiveerd gekregen, maar ook dat werkt niet. Ik was in een half uur door mijn datalimiet hern. Omdat ik n
Vraag
•
Speciale nummers (Premium)
63
1
0
Officiële oplossing
Beste, Ik merkte 2 keer een aankoop buiten de bundel op mijn factuur op van 4,99 euro naar Appsland S.L. via één van de extra surf kaartjes van mijn kinderen hun tablets. Dit blijkt onderdeel te zijn van abonnementsfraude waarbij elke keer als ze per ongeluk naar dat gameland gaan, omdat ze ergens v
Vraag
•
Buiten bundel
83
1
0
Officiële oplossing
Hallo, mijn naam is Cristea en ik heb een onaangename ervaring gehad met de winkel aan de Kapelestraat 37 in Oostende. Op 14 maart 2026 heb ik via een abonnement een Xiaomi Redmi Note 15 Pro gekocht, zonder de benodigde informatie te ontvangen. Ik had een telefoon met meer GB besteld. Thuis heb ik d
Vraag
•
Abonnement
115
2
0
Geaccepteerde oplossing
Orange medium ipv go intense. Goedkoper, sneller internet maar minder downloadvolume. Dat downloadvolume is in mijn geval geen probleem. Maar, met go intense kan ik gratis naar alle EU landen bellen, vast en mobiel, als ik zelf in het buitenland ben. Orange medium word voorgedragen als alternatief,
Vraag
•
Oproepen & SMS
72
1
0
Hallo Ik kreeg vanmorgen een herinnering over een onbetaalde factuur..., die van eind december. Oké! Ik had de factuur inderdaad niet betaald en ik heb dat meteen in orde gebracht. Wat me wel stoort, is het volgende: er staat vermeld dat het gaat om een tweede herinnering en dat ik daarom op mijn vo
Vraag
•
Betaling
83
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hi. Er zijn alweer prijsaanpassingen gebeurd aan de mobiele abonnementen zonder dat ik daar op de hoogte voor werd gebracht. In de laatste 6 maanden is dit nu 2 keer gebeurd. In juli heb ik naar de klantendienst gebeld, maar elke afdeling wees met de vinger naar de ander. Ik vroeg daarop wanneer de
Vraag
•
Abonnement
118
2