Waarom is de herlaadkaart (1€/Gb) goedkoper dan het kleine abonnement (15€/10Gb=1,5€/Gb)? En het abonnement a 17€/mind is 17€/80Gb= 0,2125 €/Gb! Ik denk dat voor het kleine abonnement à 10 GB, 6 à 7€/mnd een redelijle prijs is!? Mis ik iets?
Vraag
•
Abonnement
71
2
0
Goedendag! Ik wil graag weten welke tarieven u heeft. Ik wil drie telefoons aansluiten op uw diensten en ook internet voor mijn huis.
Vraag
•
Buiten bundel
41
3
0
Beste mensen zorg ervoor dat u regelmatig checkt of u niet teveel betaald voor wat u krijgt. Soms veranderen de tarieven en krijgt u meer 5G als anders. Als u de wijziging niet maakt betaald u teveel voor wat je krijgt. Je kan dit veranderen bij 'Mijn producten beheer' en dan 'tariefplan wijzigen' I
Aankondiging
•
Abonnement met smartphone
51
0
Heeft er nog iemand slecht ontvangst en hoe kan je het eventueel oplossen voor betere ontvangst
Vraag
•
Restwaarde
48
1
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, zag in mijn account dat mijn huidig mobiel abon niet meer bestaat nu daarin waren kortingen voorzien,weet iemand of ik die kortingen verlies of verminderd of vermeerdert bij overstap naar abon 15€ met 10 gb Gr willy
Vraag
•
Abonnement
86
4
0
Hallo, Ik heb momenteel een go extreem mobiel abonnement met onbeperkt bellen en smsen,300GB surfvolume in Belgie en 60GB surfvolume in de EU.Ik heb vandaag een melding gekregen dat ik €60 buiten mijn bundel heb verbruikt terwijl ik nog maar aan 31GB in Belgie en 9GB in de EU zit(Frankrijk en Spanje
Vraag
•
Buiten bundel
76
1
0
Goedendag, elke keer wanneer ik öp reis ga activeer ik best destinations plus pass. Nu pas heb ik opgemerkt dat ik maar 59 min heb. Voordien was dit 1000 minuten. İk heb de activatie gedaan op 5 juli. Voor mijn zoon heb ik dit 28 juni gedaan en hij heeft wel 1000 minuten. İk zit nu met extra kosten,
Vraag
•
Andere kosten
42
1
0
Ik heb misschien, al weet ik het niet, maar als ik mijn telefoon nummer type dan staat daar een error code, (daarmee bedoel ik dat mijn nummer niet werkt, en kan ik mijn geld niet iets mee kopen).
Vraag
•
Gebruik
105
7
0
Hallo, ik heb deze optie opgestart, en laat 2GB voor 40d toe. Is het mogelijk dat als die 2GB opgebruikt werd voorafgaandelijk aan die 40 dagen, dat dit product opnieuw kan aangekocht en geactiveerd worden? Groeten
Vraag
•
Buiten bundel
42
0
0