Hallo, ik ben in Bulgarije en ik kan mijn telefoonlijn niet gebruiken. Ik kan niemand bereiken. Kunt u me alstublieft helpen? Ik kan geen berichten versturen.
Vraag
•
Speciale nummers (Premium)
34
2
0
Hallo, Ik heb heel recent naast mijn gsm abonnement ook internet via orange aangevraagd. Toen ik dit online wilde bestellen kreeg ik 6 euro korting door de multiproductenvoordeel echter bij de laatste stap was die korting weg. Toen heb ik gebeld om dit mondeling te regelen en de dame aan de lijn zei
Vraag
•
Promo
24
1
0
Wij vertrekken morgenvroeg op reis en heb ons een travel pass besteld. Ik heb een bevestiging gekregen via mail dat dit is uitgevoerd. Maar als ik kijk bij mijn verbruik staat er dat er nog 0MB beschikbaar is en bij verbruik staat dit op - 7GB
Vraag
•
Naar het buitenland
28
1
0
Tot voor kort beheerde ik 2 abonnementen. Ik liet eentje schrappen. Sindsdien kan ik wel nog inloggen in klantenzone, maar ik krijg geen enkele informatie. Ik zie mijn fakturen niet meer etc. Maar ik krijg wel nog fakturen via email... Deze booschap zie ik: Je profiel geeft je geen toegang tot factu
Vraag
•
Klantenzone
45
3
0
Ik ben momenteel op reis in Griekenland, Kos. Ik dacht dit binnen mijn bundel was maar ben momenteel steeds buiten mijn bundel aan het verbruiken. Hoe kan ik dit oplossen/kan ik hier iets aan doen om aan te tonen ik wel in de EU verblijf om niet die extra kosten te betalen?
Vraag
•
Buiten bundel
47
1
0
Kan orange als ik dat wil mijn gebelde nummers bezorgen en naar welke nummer ik een sms heb ontvangen of heb verstuurd (de geschiedenis van mijn nummer eigenlijk) (het gaat om een herlaadkaart en geen abonnement) Hoe lang wordt dit bewaard? Is er een mogelijkheid om deze te verwijderen? Ik wil niet
Vraag
•
Oproepen & SMS
31
1
0
Hallo, ik heb per ongeluk mijn abonnement handmatig betaald via mijn bankapp, terwijl ik domiciliëring heb. Ik dacht dat de eerste factuur niet automatisch zou worden afgeschreven, maar blijkbaar wel. Het 2de bedrag gaat er volgende week af. Kan er gecontroleerd worden of ik dubbel heb betaald en wa
Vraag
•
Abonnement
24
1
0
Beste, Ik wil mijn herlaadkaart identificeren met mijn eID kaart. Zowel de eID brower Middleware (versie 5.1.23. 6205 van de overheidswebsite https://eid.belgium.be/nl) als de browser extensies zijn geïnstalleerd. Ik kan mij ook probleemloos aanmelden op de overheidswebsites. Bij u krijg ik echter s
Vraag
•
Herlaadkaart
34
1
0