Tarieven en verbruik

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Gedetailleerde lijst van alle oproepen verrekend op factuur

Ik wens te weten wanneer en naar welke nummers oproepen verrekend op de faktuur gemaakt werden met detail van uur en duur.

Vraag

• 

Internet & TV

90

1

0

• Kan Orange niet meer gebruiken voor Google Play

Hallo! Ik heb vandaag mijn MyOrange App moeten updaten om mijn tempo giga abonnement te kunnen herladen, en sindsdien werken mijn Orange betalingen via Google Play niet meer. Bij Payment Methods staat Orange disabled. Als ik op Update en Enable klik, staat er "Sending account verification text to Or

Vraag

• 

Betaling

124

2

0

• 300GB abo

Hello, i have a question, since 2 years i pay around 39 euro per month for 300GB internet data and i see now base have the same offer and onmy for 27 euro, is there a way i get from orange better offer or must i change to base?

Vraag

• 

Gebruik

53

1

0

• Iphone aankopen bij abbonement

Hallo Iedereen ik heb momenteel een Go Plus abbonement en zou dus een Iphone kunnen aankopen zonder mijn abbo te wijzigen. Ik vraag me enkel af ik heb Go Plus ik betaal er 24euro per maand - bundelkorting en nog een extra korting. Dit komt op 14,90 ipv 24eur. Als ik de Iphone selecteer komt er op 24

Vraag

• 

Abonnement

58

3

• Verbruik buiten bundel incorrect

Voorval; Net 4 dagen in Marokko geweest (28-31 oktober). In deze periode; daar 1 sms ontvangen, geen enkele sms verstuurd. Bij landing in Zaventem 2 sms'en gestuurd en 1 ontvangen. Bij aankomst in eigen dorp ook nog 1 gestuurd. Dus in de gehele periode gestuurd en ontvangen samen; 5 sms'en. Ik krijg

Vraag

• 

Buiten bundel

70

1

0

• Aanpassing tarief

Beste ik heb momenteel nog een Go intense abonnement van 31,1 euro en mijn man ook ,wij staan samen op 1 abonnement hierdoor krijgen we nog een extra korting. ales ik nu naar een nieuw tarief zou gaan dan is het nieuw orange mobile medium voor 22 euro in de maand. maar nergens staat er of het dan oo

Vraag

• 

Abonnement

90

2

0

• Verbruik in buitenland

Ik ben gisteren geland in Jordanie, en heb per ongeluk heel kort de 4G opgezet. Daarna weer uitgeschakeld en ter plaatse een lokale Sim gekocht. Nu zie ik dat er 60 euro zal aangerekend worden. Kan dit zomaar? Ik heb niks verbruikt...

Vraag

• 

Betaling

48

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Klacht over buitenbundelverbruik – €60,50 ondanks blokkering

Beste Orange Ik heb vandaag meerdere sms-berichten ontvangen waarin staat dat mijn mobiele data automatisch werd geblokkeerd nadat ik € 60,50 buiten mijn abonnement had verbruikt. Volgens mijn instellingen stond het gebruik buiten mijn bundel volledig geblokkeerd op 0 €. Toch werd er buitenbundelver

Vraag

• 

Buiten bundel

65

1

0

• Geaccepteerde oplossing

ontvangen telefoon of sms in roaming

Hallo Ik lees verschillende topics waar men schrikt van een roaming factuur. Ikzelf heb data roaming control op 0 euro geplaatst. Maar wat met een telefoon die over gaat naar voicemail of een ontvangen sms... Ik lees dat men moet betalen per minuut bij het ontvangen van telefoons in zone 2 of hoger.

Vraag

• 

Abonnement

62

1

0

• registratie herlaadkaart ID kaart

Ik heb al lang een Tempo herlaadkaart die ik regelmatig online bijlaadt. Toch krijg ik regelmatig een SMS dat ik moet registreren of ze vervalt. Maar hulp-id op de website staat dat registratie ook gebeurt als ik online oplaad. Wat is er mis?

Vraag

• 

Andere kosten

61

1

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K