Tarieven en verbruik

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • dubbel verbruik netflix

ik heb sinds juni Netflix bij mijn abonnement genomen. Vorige maand opgevallen dat dit dubbel aangerekend werd, 1x apart Netflix en 1x als verbruik buiten bundel. Gebeld en zouden het probleem oplossen, wa ik teveel betaald heb zou als korting vergoed worden. Eergister nieuwe factuur gekregen, nog s

Vraag

• 

Buiten bundel

83

0

0

• Probleem esim en overzetting

Momenteel smartphone van Samsung, met twee simkaarten, eentje Provider 1 ( pay and go prepaid simkaart ) en eentje met abonnement bij Orange GO LIGHT. Dus twee afzonderlijke telefoonnummers. Wij gaan overschakelen naar IPHONE 17 met dual esim. Vraag 1 : Orange GO light sim kaart . Kan deze omgezet w

Vraag

• 

Abonnement

114

4

0

• Probleem esim en overzetting

Momenteel smartphone van Samsung, met twee simkaarten, eentje Provider 1 ( pay and go prepaid simkaart ) en eentje met abonnement bij Orange GO LIGHT. Dus twee afzonderlijke telefoonnummers. Wij gaan overschakelen naar IPHONE 17 met dual esim. Vraag 1 : Orange GO light sim kaart . Kan deze omgezet w

Vraag

• 

Abonnement

47

1

0

• Abonnement drama

Reeds een maand geleden een aanpassing van abonnement aangevraagd. We zijn met vier nummers op 1 contract. Voor drie personen was het abonnement dadelijk aangepast en voor de vierde duurt dit nu al een maand en nog steeds niets. Herhaaldelijk getelefoneerd maar mijn man zijn abonnement veranderd nie

Aankondiging

• 

Abonnement

73

2

0

• Ik wil mijn nummer opzeggen. Ik woon niet meer in België.

Aangezien ik niet langer in België woon, wil ik mijn abonnement bij Orange opzeggen. Ik kan niet bellen en de chatoptie die in een andere forumvraag werd vermeld, is niet langer beschikbaar. Is er een oplossing?

Vraag

• 

Promo

64

2

• Multiproductvoordeel bij aankoop van GSM

Ik heb momenteel een multiproductvoordeel op mijn Mobile Medium waardoor deze 15 euro / maand bedraagt in plaats van 22. Als ik een GSM wil toevoegen aan mijn abonnement via de website staat op het eiden van de berekening 22 euro voor de Mobile Medium + 35 euro voor de maandelijkse kost van het toes

Vraag

• 

Abonnement

54

2

0

• 4G herladen

Hoe herlaad je bij een orange abonnement ?

Vraag

• 

Abonnement met smartphone

53

1

0

• Geaccepteerde oplossing

switchen van abonnement naar herlaadkaart

Beste, ik wil graag switchen van abonnement naar prepaid kaart en liefst eSim. Is dat mogelijk en wat moet ik doen (online)? Alvast bedankt

Vraag

• 

Klantenzone

73

1

• herlaadkaart

Hoe bekom ik de restwaarde op herlaadkaart die gebruikt wordt voor noodknop senioren? ▼ Spoiler

Vraag

• 

Restwaarde

75

3

• Geaccepteerde oplossing

Badges

Hoe kan ik makkelijk orange badges verdienen?

Vraag

• 

Buiten bundel

75

2

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User